Suunnitellu, syksyn reissua Kokkolaan vaunun kanssa, parasta reissata nyt jotta ei ruhkaa 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3451 3452 [3453] 3454 3455 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Suunnitellu, syksyn reissua Kokkolaan vaunun kanssa, parasta reissata nyt jotta ei ruhkaa
Suunnitellu, syksyn reissua Kokkolaan vaunun kanssa, parasta reissata nyt jotta ei ruhkaa Kunnon syysturnee tulossa. Joo, ja eiks nämä ole tarkotettu käytettäväksi läpi vuoden, ja reissu varmaan jatkuu siitä sitten johonkin päin suomea.
Käyttöä on kahdenlaista, kuten tiedetään. Siitä saa jokainen olla ihan sitä mieltä, mitä haluaa.
![]() Minä suunnittelin laittavani nastat alle ja lähteväni pohjoiseen, kun tilanne sallii. Käyttöä on kahdenlaista, kuten tiedetään. Siitä saa jokainen olla ihan sitä mieltä, mitä haluaa.Juurikin näin.Jotkut lyö kamppeet kasaan syksyllä ja jotkut aloittaa vasta reissut, ilman ihmis paljoitutta, ja pelkäämättä kylmyyttä.Nyky vaunuissa on kylmälle ilmalle keksitty lämmitys ![]() Nyky vaunuissa on kylmälle ilmalle keksitty lämmitys Mikäs homma se tuollainen on - kerro ihmeessä lisää. Mikäs homma se tuollainen on - kerro ihmeessä lisää.Hah,hah, tiedät jo No enempi tarkoitin sitä, että toiset asuu kulkineessa, toiset reissaa sillä. Saatan minäkin mökillä olla jopa kolme yötä paikallaan yhteen putkeen, tai melkein. Välillä kaupungissa pyörähdetään.
Juurikin näin.Jotkut lyö kamppeet kasaan syksyllä ja jotkut aloittaa vasta reissut, ilman ihmis paljoitutta, ja pelkäämättä kylmyyttä.Nyky vaunuissa on kylmälle ilmalle keksitty lämmitys Ei kai se mikään uusi asia että joku asuu trailer parkissa. Englannissa ja Amerikassa on isojakin. Ei kai se mikään uusi asia että joku asuu trailer parkissa. Englannissa ja Amerikassa on isojakin.Monikos meistä asuu läpi vuoden kulkimessa pari tiedän minun lisäksi.Ei pidä yleistää, Se lukutaito myös sinulle suotavaa.
Syksyn lehdet ovat pudonneet puista. Niinpä sain lehtien haravoinnin loppuun.
Monikos meistä asuu läpi vuoden kulkimessa pari tiedän minun lisäksi.Ei pidä yleistää, Se lukutaito myös sinulle suotavaa.Mitä en osannut lukea, kerro ? Kerroin vaan että Englannissa ja Amerikassa niissä asuu paljonkin ihmisiä, ympäri vuoden. Mitä en osannut lukea, kerro ?Sää, kylmä pakkaset, helteet, ja viimeksi asuin neljä vuotta vaunussa, kun siellä olin töissä, valitettavasti, varmaan sinun mielestä! 2008-2012,Millon itse asunut kulkimessa vuoden esm, putkeen?? Tiedän jotta koti keksitty ja vaimo/tyttöystävä mutta ei pidä kangistua muitten maailmaan, vaan Vapaus, jos toista rakastaa ei se mihinkään sieltä häviä. Sää, kylmä pakkaset, helteet, ja viimeksi asuin neljä vuotta vaunussa, kun siellä olin töissä, valitettavasti, varmaan sinun mielestä! 2008-2012,Millon itse asunut kulkimessa vuoden esm, putkeen?? Tiedän jotta koti keksitty ja vaimo/tyttöystävä mutta ei pidä kangistua muitten maailmaan, vaan Vapaus, jos toista rakastaa ei se mihinkään sieltä häviä.Olen asunut pitkin vuotta vaunulla , ihan talvellakin , mutta perheellinen harvemmin asuu muualla kuin perheensä kanssa. Helteitä varmaan kokenut enemmän ![]() Mutta silti, sanoin trailer parkeissa asuu paljon ihmisiä, se ei miksikään muutu vaikka kuinka olet asunut. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3451 3452 [3453] 3454 3455 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|