Oltu vajaa päivä kausipaikkalaisuutt a opettelemassa.
Joko on opittu juopoksi kyttääjäksi ja puutarha perustettu??

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3432 3433 [3434] 3435 3436 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oltu vajaa päivä kausipaikkalaisuutt a opettelemassa. Joko on opittu juopoksi kyttääjäksi ja puutarha perustettu?? ![]()
Joko on opittu juopoksi kyttääjäksi ja puutarha perustettu?? Sitä en osaa sanoa opinko puolessa vuodessa kyttääjäksi, ja juoppohan minä jo olen. Ruohomaton palanen on jo oven edessä, puutarhassa. Oppiminen hidastuu kun välillä ollaan reissussa ja mökillä. Hitaasti hyvä tulee. Tiplomaatin mukaan, kohta saunaan. ![]() Huh olipas touhukas viikonloppu....2 päivää opetettu reserviläisille nopeaa toimintaa....ääni käheänä ja reidet jumissa.
Rannalla maattu. Kohta syömään, pasta vois olla ihan hyvä tähän aikaan. Sika kuuma täällä on, ei paha.
Sadon korjuuta on tehnyt😉 Koppava laatikko! Mulla on muutama Hartwall. Kävin päivällä Diplomaatin naapurustossa sijaitsevassa matkailualan yrityksessä. Mukavannäköistä seutua ja rauhallista.
Oltu juoppo kuskina, kyllä sielu lepää nyt ja ne hermot mitä jäljellä
Kävin päivällä Diplomaatin naapurustossa sijaitsevassa matkailualan yrityksessä. Mukavannäköistä seutua ja rauhallista.Kaikki vaan kertoo Diplomaatti, mutta siihen se sitten jää ![]() Vaunu talviteloille. Katon vesivaurion korjaus alkaa
Mökillä nyt keskiviikkoon asti.
Reilut 2.5 neliötä äänieristystä vedelty ohjaamon lattiaan, jos nyt pysyis järki päässä motarilla...
Kaks päivää tuli vietettyä kaivurin kopissa, päälle lavettihommat. 30m halkaisltaan lammen ruoppaus - tehty 50 v sitten, eka ruoppaus. Olihan lietettä kuutio kaupalla..
Tänään kaluston pesu ja loppupäivä vapaata ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3432 3433 [3434] 3435 3436 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|