Helsingissä pyöritty ilta. Via Tribunalissa pizzat, halpa matka melkein Napoliin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3421 3422 [3423] 3424 3425 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Helsingissä pyöritty ilta. Via Tribunalissa pizzat, halpa matka melkein Napoliin.
Helsingissä pyöritty ilta. Via Tribunalissa pizzat, halpa matka melkein Napoliin.https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/534572-shish-sihisee-puhoksessa-nyt-kurdistanin-tyyliin löytää jo haju perusteella. Istutu sohvalla vaimon kanssa puhumassa vai sanoisiko kuuntelemassa ohjeita ensi viikkoa varten. Melkoisen muistilistan värkkäs mitä pitää muistaa tarkastaa, onneksi ne vaimo immeiset on viksuja
![]() Istutu sohvalla vaimon kanssa puhumassa vai sanoisiko kuuntelemassa ohjeita ensi viikkoa varten. Melkoisen muistilistan värkkäs mitä pitää muistaa tarkastaa, onneksi ne vaimo immeiset on viksujaOnkos teitillä joku teema reissulle? On se hyvä että tulee ohjeet. Mulle tulee että päätä itse. Sitten perästä kyllä tietää onnistuiko vai ei ![]() Ei se vaimo lähde mukaan, minä käyn pari paikkaa siitä vuorien takaa tsekkaamassa😉
Ihan rantapaikka.Missäpäin Kotkaa tuo on? Saatiin hymer eilen korjaamolta rahanippua vastaan.Piti omaa rahaa käyttää enemmän kuin omavastuun verran. Mutta nyt on kolarikorjaus tehty ja uusittu alustan palikatkin.
Ootellaan ja katellaan saako maukka18 aikaan töitä
![]() Kotia ajeltu... Harkinnassa että ottaako hetkeksi pois liikennekäytöstä.
Pitää vähän sääennusteita tutkia.... Ajoin Luhurikan tanssilavan parkkiin Lapualla. Illalla kun tanssin ensimmäiset tahdit lavalla niin on 200. tanssipaikka Suomessa missä olen tanssinu. Kaija Lustila esiintyy.
Lähdin vaimon kanssa Kopparöön syömään, kyllä kannatti ja vain 90 km/ sivu.
![]() Ajettu parikymmentä kuutiota sepeliä imukentän viereen odottelemaan.. Sitten käytiin katteleen mettässä naapurin kans yhtä hukassa olevaa rajapyykkiä ja en sitten koskaan ole nähny noin paljon hirvikärpäsiä. Pihalla nakkasin vaatteet muovipussiin ja juoksun kans suihkuun kuuraamaan harjalla ittensä. Onneksi on rajallinen määrä tukan ja naamakarvojen pituutta.
Ristus notta niitä oli oikiasti PALJON. Kymmeniä ellei satoja paidanselässäkin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3421 3422 [3423] 3424 3425 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|