Nyljetty ja paloiteltu hirveä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3408 3409 [3410] 3411 3412 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pilkottu ja siirretty puuainesta poltettavaan muotoon.
^ ![]() Eipä vielä maallikkoturistin silmään suuremmiin.. toisessa kohtaa oli aidattuna yksi puoli kadusta missä oli purku käynnissä ja toisessa kohtaa tekivät uutta. Junaradan varressa oli isot röykkiöt purkujätettä, yhdessä betonia toisessa tiiliä jne. Vaikutti siltä, että eivät kiirellä tuota muuttoa tee, vaan suunnitelmalisesti kaikessa rauhassa. Oli sinänänsä vähän pettymys itelle se, ku aatteli lukeman perusteella, että siellä on jeesuspöhinä päällä. Juuri herätty, ja kohta puolin kohti Tamperetta, ja Pirkanmaan käräjäoikeus.
Otettu kulkine tieliikennekäyttöön . Reilunkuukauden huilas välillä.
Kävin idässä tankilla, rauhallista oli kun osamaksu autot puuttuivat.
Otsonaattori laitettu pyörimään muutamaksi tunniksi autoon, pitäs hajut lähteä.
![]()
Otsonaattori laitettu pyörimään muutamaksi tunniksi autoon, pitäs hajut lähteä. Kannattaisi nyt rukata sitä ruokalistaa, ainakin lanttukukko ja hernekeitto pois. ![]() Juuri herätty, ja kohta puolin kohti Tamperetta, ja Pirkanmaan käräjäoikeus.Reissu heitetty ja kaverille tuli vaan maksettavaa 5500e, siinäpähän opivat käyttäytymään. Reissu heitetty ja kaverille tuli vaan maksettavaa 5500e, siinäpähän opivat käyttäytymään.Vai onko sitä sakkia etteivät opi ![]()
Ostin mikro/kieroilmauuni/grillin. Kuljin on vaan mallia, nupero, ei meinaa löytyä paikkaa ostokselle.
![]() Vai onko sitä sakkia etteivät opiNiin se meinas minun lakimieskin, mutta eipä tule ainakaan potkimaan minua enään mahaan ja nyt on sitten luotiliivit samat kun poliisilla haalareitten alla, hommasin potkun jälkeen heti välittömästi.Ja minun työnantajaa ammuttu kaksi kertaa ovella, että semmonen ammatti, jota ravintolan asiakkaat eivät näe mitä siellä ovella tapahtuu, valitettavaa vaan, 98% on kunnollisia asiakkaita. Ja kaveri -91 vaan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3408 3409 [3410] 3411 3412 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|