Menihän se neljän päivän työputki 5h unilla, rallia/ravintolaa nyt saavuttu vaunulle
5h per yö vai yhteensä 5 h?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3359 3360 [3361] 3362 3363 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Menihän se neljän päivän työputki 5h unilla, rallia/ravintolaa nyt saavuttu vaunulle 5h per yö vai yhteensä 5 h? Kohta se on alettava savustamaan tuota itse nostettua kirjolohta
5h per yö vai yhteensä 5 h?Yhteensä vaan, se on taottava rautaa kun se on kuumaa. Yhteensä vaan, se on taottava rautaa kun se on kuumaa.. Rauta voi jäähtyä lopullisesti, ota rauhallisemmin. Yhteensä vaan, se on taottava rautaa kun se on kuumaa. Täys Kaheli olet!
Palattu kotiin viikonloppuretkeltä .
Täys Kaheli olet! Tai vedättää kaikkia. Jos noin oikeasti on tehnyt, niin ei kannattaisi kertoa sitä täällä. Eikä tehdä toista kertaa, tuolla iällä ja terveystaustalla. Tai vedättää kaikkia.Samaa ajattelin.. ei oikeasti ole kovin pitkälle kantavaa hommaa. "Kova jätkä, se kaikist paras" luki seppeleessä
Porvoossa +22 klo 1:30 jez!!! Virallisen mittauksen mukaan kello:15.00 + 32 astetta. Meiltä matkaa mittauspaikkaan noin 600 metriä. Oma mittari näyttää juuri nyt + 33 astetta. Jos hieman vielä nousee, alkaa olla lämpötila sopiva tehdä halkoja. ![]() Tai vedättää kaikkia.Vedättää. Mennyt tuossa "hypomaniassa" tunnitkin sekaisin. Kohta menee muisti ja sitten ollaan tk:n jonossa ihmettelemässä kuka olen. Vedättää. Mennyt tuossa "hypomaniassa" tunnitkin sekaisin. Kohta menee muisti ja sitten ollaan tk:n jonossa ihmettelemässä Jos olen oikein ymmärtänyt niin saattaisit saada potilaan jos Jyväskylässä asuisit Vedättää. Mennyt tuossa "hypomaniassa" tunnitkin sekaisin. Kohta menee muisti ja sitten ollaan tk:n jonossa ihmettelemässäKyllä se teholla vouhotus loppuu ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3359 3360 [3361] 3362 3363 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|