Saavuttu hikisen siirtymän jäljiltä Ii:n silloille ja korkattu eka aikuisten olut 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3350 3351 [3352] 3353 3354 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saavuttu hikisen siirtymän jäljiltä Ii:n silloille ja korkattu eka aikuisten olut
![]() Saavuttu kaupungista haettu yh-äipälle uusi akku ja asennettu paikalle, kyllä on hikistä hommaa kun jouduttiin vähän purkamaan pari sänkyä ja laittamaan kasaan
Kyllä se on mukavaa olla karavaanari ja kaikkien kaveri ![]()
Vaihdoin, kotona, suihkun hanaan uuden termostaatin. Taas toimii.
Saavuttu hikisen siirtymän jäljiltä Ii:n silloille ja korkattu eka aikuisten olutsaamari ku ois huomannu aikasemmin ni ois tullu käymään.... ny ei ennää pysty..... saamari ku ois huomannu aikasemmin ni ois tullu käymään.... ny ei ennää pysty.....Harmi olis päässy samalla saunaanki kun ollaan vielä ukkoporukalla liikkeellä
Harmi olis päässy samalla saunaanki kun ollaan vielä ukkoporukalla liikkeelläToisaalta, ois sit' päässy täälläki...
Voi viddu. Jouduttu palaamaan mökiltä kaapuntin iloihin. Ja vielä kaksi yötä.
Toisaalta, ois sit' päässy täälläki...Se kun tuossa helteessä ajaessa ajatuksen taso ei ole parhaimmillaan ni eipä tullu edes mieleenkään olis ollu taas kiva nähdä ja turista ja vaikka ottaa siinä sivussa muutamat no huomenna matka jatkuu ylöspäin kun pitää viimeistään sunnuntaiaamuna olla Kemijärvellä poimimassa rouva kyytiinKäyty muutama saari kävelemässä läpi, ainuat sieneen viittaavat oli pahkat lahopuissa.
Lauantaina Kittilän Alakylän etelä päässä 60 merkistä noin 100 m lämpeää sauna ![]() Eilen ruokatunnilla tilasin uudet kattoikkunat vaunuun (postin välityksellä), tänään klo 15 tuli viesti että paketti postissa 500km pohjoisempana. Nyt ikkunat jo asennettu paikalleen.
![]() Saavuttu kaupungista haettu yh-äipälle uusi akku ja asennettu paikalle, kyllä on hikistä hommaa kun jouduttiin vähän purkamaan pari sänkyä ja laittamaan kasaan Jahas, Edetty sänkyhommiin... 😁 Jahas,Ainakin tuota aihetta yritetään tyrkyttää ….. kuin käärmettä piippuun. mitä TD:n sänkyhommiin tulee, niin itse olen ainakin lukenut noita juttuja ihan eri valossa sen jälkeen kun hän itse kertoi että kumpaankin sukupuoleen tarvittaessa tuntee armotonta rakkautta.
mun puolesta antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta mielenkiintoisempi kuvaelma siitä syntyy kun miettii asetelmaa hieman toisin kuin heteronormatiivises sa yhteiskunnassa yleensä. Eihän tuon yh:n sukupuolta ole kukaan kertonut, äitiyskin täytyy olla nykyisin vain mielentila.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3350 3351 [3352] 3353 3354 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|