|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3325 3326 [3327] 3328 3329 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tilattu on kaksi Hankookia Höpö Hyvä niin, ja oikeasta palvelevasta kaupasta. Hyvä niin, ja oikeasta palvelevasta kaupasta.Ja vielä nätti tyttö kaupantekijänä, ei vanha ukon räähkä, miellyttävä asioida ![]() Ja vielä nätti tyttö kaupantekijänä, ei vanha ukon räähkä, miellyttävä asioidaEikai höpö siellä töissä ? ![]()
Saavuttu Kainuun korpikylän mökille. Saunottu ja testattu kulkimen ulkosuihku. Hyvä peli on ja lämmön säätö toimii loistavasti.
![]() Saunottu ja testattu kulkimen ulkosuihku. Hyvä peli on ja lämmön säätö toimii loistavasti. Ostitko Biltemasta? ![]() Saavuttu Kainuun korpikylän mökille. Saunottu ja testattu kulkimen ulkosuihku. Hyvä peli on ja lämmön säätö toimii loistavasti.Aijai, suihkuteltta vielä niin johan kelpaa ![]()
Aijai, suihkuteltta vielä niin johan kelpaa Joo suihkuteltta olisi hyvä, ei tarvitsisi hävetä vehkeittensä pienuutta. ![]() ^
näinpä. Kirjoitit sen mitä itse ei viitsinyt.Kokeillut tyhjentää yhtä Iphonea. Joskus tuollainen saatu ja todettu heti kättelyssä, ettei sitä haluta käyttää. Silloin rekisteröity ja laitettu laatikkoon. Applen tuen kanssa keskusteltu muutamaan otteeseen kun appletilin salasana pitäisi uusia. Jostain syystä Apple ei pysty vaimon s-postiin lähettämään viestiä jolla salasanan saisi uusittua ja nyt tilattu minulle tuo. Minulle taas lähettävät 1vrk viiveellä ja puhelin on luvattu lapsenlapselle tänään. Samanlainen Iphone 5 on tyhjänä, mutta sen latauspistoke ei aina toimi. Kai se pitää sitten ottaa käyttöön kunnes tuo toinen on saatu tyhjennettyä
Kokeillut tyhjentää yhtä Iphonea. Joskus tuollainen saatu ja todettu heti kättelyssä, ettei sitä haluta käyttää. Silloin rekisteröity ja laitettu laatikkoon. Applen tuen kanssa keskusteltu muutamaan otteeseen kun appletilin salasana pitäisi uusia. Jostain syystä Apple ei pysty vaimon s-postiin lähettämään viestiä jolla salasanan saisi uusittua ja nyt tilattu minulle tuo. Minulle taas lähettävät 1vrk viiveellä ja puhelin on luvattu lapsenlapselle tänään. Samanlainen Iphone 5 on tyhjänä, mutta sen latauspistoke ei aina toimi. Kai se pitää sitten ottaa käyttöön kunnes tuo toinen on saatu tyhjennettyäTule käymään niin tyhjennän Pojan S70 Volvoon vaihdoin tulpat,sitten piti vaihtaa kaasuläppäkotelo,ihanan edullista,Wetteriltä 508€.
Ulkomailta olis ollu kk toim.aika. Eikä palellu tällä kelillä ![]() Niin ja lumiketjut vaihtoi omistajaa,kiitos Teukka! Joo suihkuteltta olisi hyvä, ei tarvitsisi hävetä vehkeittensä pienuutta.Pieni ei näy ja suurta ei tarvitse hävetä. Pojan S70 Volvoon vaihdoin tulpat,sitten piti vaihtaa kaasuläppäkotelo,ihanan edullista,Wetteriltä 508€.Eipä mitään. Mukava oli tavata ihan luonnossa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3325 3326 [3327] 3328 3329 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|