Mistäpä se Höpö kannaattapi kaapunnissa käävä uuvet eturattaat matkamökkii hakemassa ?Vianor kallantiellä tai S-point kolmisoppi. Siilinjärvellä on V.Oksman tai Rengas-Vartti.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3322 3323 [3324] 3325 3326 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mistäpä se Höpö kannaattapi kaapunnissa käävä uuvet eturattaat matkamökkii hakemassa ?Vianor kallantiellä tai S-point kolmisoppi. Siilinjärvellä on V.Oksman tai Rengas-Vartti. Johtotehtäviä Ranskalaiseen traktoriinei englantilaiset sen parempi ole. itse kun väkertää, tietää edes mistä vikaa lähtee hakemaan ![]()
Mistäpä se Höpö kannaattapi kaapunnissa käävä uuvet eturattaat matkamökkii hakemassa ? Rengaspari Itkonniemellä. Voortiin ostin neljä kesäkumia. Samalla tilasin kulkimeen syksyksi kaksi nastakumia 225/75 16. ![]() ei englantilaiset sen parempi ole. itse kun väkertää, tietää edes mistä vikaa lähtee hakemaanNäitä korjauksia ei tarvi parsia toisin kun tämän hetkiseen firmaan menin töihin 12v sitten niin edellinen asentaja kun oli tehny sähkökorjauksia, oli helppo paikallistaa vika kun aina teippikasan alta löyty vihreetä ![]() Tekaisin saunan kehikon siihen malliin että pysty lähteen lomalle
![]() Detskua varusteltu tuleviin koitoksiin, petivaatteet varastosta sänkyihin, astiastot tiskikoneen kautta hyllyihin jne
![]()
Hoh hoijjaa. Minä onneton menin Netti Moton sivuille. Triuphin 2300:sen saa jo kympillä. Voi jos olisi varoja uuden henkilöauton (vaikka touotan) ostoon, Jäisi ostammatta... ...Menisin Netti Moton sivuille ja kohta kaljuuntuneen pääni viimmeiset kiharat hulmuaisi kypärän alta tuulessa.
https://www.nettimoto.com/triumph/rocket-iii/2151693 ![]() Jos olis vakuutukset kunnossa, menisikö jo lunastukseen? Adria vm. 2005Menis, mihin osuit? Me ollaan pesty nuperokuljin, vahattu osa siitä ja naatittu hyvistä keleistä. Menis, Saattas hyvinkin mennä. Meiltä yx Mersu rikko pari muoviosaa. Maksoi vakuutuyhtiölle 5tonnia, , plus työt.Näitä korjauksia ei tarvi parsiakai ne löytyi keltavihreä teipin alta? se pelastaa jo paljon Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3322 3323 [3324] 3325 3326 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|