Mennyt siis lähinnä sateenropinaa ja tuulentuiverrusta kuunnellessa.
Eilen saavuttiin Riikaan Citycampingille ja keli ollut onneton. Sataa ja kauhea tuuli. Loppuviikoksi onneksi pitäis parantua. Jospa sitä jo huomenna itse kaupunkia katselemaan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3316 3317 [3318] 3319 3320 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mennyt siis lähinnä sateenropinaa ja tuulentuiverrusta kuunnellessa. Eilen saavuttiin Riikaan Citycampingille ja keli ollut onneton. Sataa ja kauhea tuuli. Loppuviikoksi onneksi pitäis parantua. Jospa sitä jo huomenna itse kaupunkia katselemaan. ![]() Pyykillä kävin, kohta on kuivausrumpukin pyörinyt ja nappaan alueen pakastimessa viilentämäni vichypullon mukaan samalla. Surkea keli päätti että tänään on lepopäivä. Jahas sitä on päästy jo Riikaan asti. Eiköhän se keli sielläkin parane. Minkälainen alue ? Jahas sitä on päästy jo Riikaan asti. Eiköhän se keli sielläkin parane. Toivotaan että paranee. Koko ajan ennuste huononee loppuviikoksikkin. Nyt tosiaan 2 päivää ollut lämpöä se 12-15 astetta ja kauhia tuuli ja sade. Nyt ei sentään sada ja lämpöä jo 19. Ihan asiallinen kaupunkikämppäriksi . Suurin osa paikkoja nurmikolla. Aidattu alue, 24h vartija paikalla. Kaikki tarvittavat toiminnat löytyy. Ihan reilusti vessoja ja suihkuja, joskin aika askeettisia. Hyvin kuitenkin asiansa ajaa kun vanhaan kaupunkiin vain 2km matkaa. ![]() Onnitteluviesteistä päätellen vanhennuttu vuodellaOnnea
Onnitteluviesteistä päätellen vanhennuttu vuodella Kohtalotoveruuden lähestyessä tuotapikaa voi vain todeta, että otetaan osaa suruun mutta ei laskuun. ![]() Onnitteluviesteistä päätellen vanhennuttu vuodella On se vaan kumma juttu kuinka yön aikana tulee kokonainen vuosi ikää lisää että napsahtaa ![]() On se vaan kumma juttu kuinka yön aikana tulee kokonainen vuosi ikää lisää että napsahtaaSiihen olen tyytyväinen,että tämä koskee meitä kaikkia ![]() Viikonloppuna johonkinpäin reissunpäälle ehkä kunkulle tai Hietasaaren tai kalajoelle hiekkasärkille ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3316 3317 [3318] 3319 3320 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|