Tultiin emännän kanssa Mansikkaharjuun..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3307 3308 [3309] 3310 3311 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tultiin emännän kanssa Mansikkaharjuun..
tämmönen 'idän' taksi.Leningradissa ajeltiin tommosella, takaovet oli narulla köytetty toisiinsa jot pysyvät kiinni. Ollaan Puolan tullissa odottelemassa täystarkastusta. Ollaan kuulemma harvinaisia vieraita, matka auto Suomesta ja Kaliningradista tulossa, pitää tutkia tarkemmin.
Ollaan Puolan tullissa odottelemassa täystarkastusta. Ollaan kuulemma harvinaisia vieraita, matka auto Suomesta ja Kaliningradista tulossa, pitää tutkia tarkemmin. Kerro Kaliningradin käynnistä. Tuota reittiä olen monesti haaveillut ajavani joskus Könkään kautta ajeltiin, 750 ruplaa ottivat vielä sen 55 euron lisäksi mitä Liettuassa kerättiin rahoo. Itse rajan ylitys oli helppoa, vaikkakin täysin eri laista mihin olen tottunut. Henkilökunta neuvoi auliisti, eikä kiirettä ollut kellään. Itse Kalingraadin liikenne oli sekaisin kun oli MMottelu alkamassa. Aha nyt tulee lauma tulliihmisiä autoa tutkimaan...
Yö valvottu töissä. Vielä ensi yö ja sitten lomalle
![]() Jep,vielä huomenna klo soi 5.15, mutta sitten ei kolmeen viikkoon
![]() Älkää nyt kääntäkö veistä haavassa
tänään loppui kesäloma ja ilta kahdeksalta työmaa kutsuu ![]()
Älkää nyt kääntäkö veistä haavassa Mitä emme tekisi perheen ja uuden auton oston eteen. ![]() Mitä emme tekisi perheen ja uuden auton oston eteen. Niin no kaippa tuota tietysti jonkun täytyy tienaamassakin käydä Jep,vielä huomenna klo soi 5.15, mutta sitten ei kolmeen viikkoon Ei tarvitse eläkeläisen laittaa kelloa soimaan noin aikaisin. Herää muutenkin, ja jos on aurinkoista nousee kahville. Ja päiväunet tietysti ruuan päälle. Jos sataa, takaisin petiin. ![]() Tultu Atlantin takaa kello sekaisin sääntoSuomeen. Eilen jetlägissä pyörittiin päivä Amsterin kaduilla (=marisavuissa).. yäk
Maailman 2. isosta maasta vähän perspektiiviä haettu jatkon suomilomaan. tänään loppui kesäloma ja ilta kahdeksalta työmaa kutsuuAjattele positiivisesti. Sulla on KOKO loma eessäpäin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3307 3308 [3309] 3310 3311 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|