Oho pitääpä nostaa hintoja kun enskerran tekeeTarvikeosilla tehtynä olen tehnyt noita 400-500e riippuen vähän mitä kaikkea muuta on samalla vaihdettu. Nesteetkin voi käyttää samat jollei ne vanhat ole (itse en käyttäisi kun tuo neste ei paljon mitään maksa). Mutta onnistuu se hallitusti laskea astiaan ja tällöin käytännössä joutuu muutaman desin laittaa uutta seosta sekaan. Viimekerrasta on varmaan noin 3 vuotta kun ollaan tuollainen tehty (rengashommia tehdään siis pääsääntöisesti mut sesongin ulkopuolella on kyllä korjattu kaikkea puimurista painepesuriin). Muistini mukaan laadukkaina tarvikkeina osat on noin puolentoistasataa alvillisena että saa siinä 40 tuntitaksalla vielä ihan rauhassa tehdä.
Mulla on tulossa reissu Närpiöön. Tie käy Seinäjoen kautta. Ehditkö tekemään, jos löytyy sopiva päivä?

Tarvikeosilla tehtynä olen tehnyt noita 400-500e riippuen vähän mitä kaikkea muuta on samalla vaihdettu. Nesteetkin voi käyttää samat jollei ne vanhat ole (itse en käyttäisi kun tuo neste ei paljon mitään maksa). Mutta onnistuu se hallitusti laskea astiaan ja tällöin käytännössä joutuu muutaman desin laittaa uutta seosta sekaan. Viimekerrasta on varmaan noin 3 vuotta kun ollaan tuollainen tehty (rengashommia tehdään siis pääsääntöisesti mut sesongin ulkopuolella on kyllä korjattu kaikkea puimurista painepesuriin). Muistini mukaan laadukkaina tarvikkeina osat on noin puolentoistasataa alvillisena että saa siinä 40 tuntitaksalla vielä ihan rauhassa tehdä.