Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60.
Huomenna lapset lapsineen tulee sitä juhlistamaan.
Huomenna lapset lapsineen tulee sitä juhlistamaan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3284 3285 [3286] 3287 3288 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60.
Huomenna lapset lapsineen tulee sitä juhlistamaan. Ole elämääsi helvetin tyytyväinen kun pääset tuohon tilaan, tässä justiin luin uutisia aktiivimalleista ja automaattikarenssei sta, Alkaa pipo olla melko kireällä.
Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60.Onnea! Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60. Onneksi olkoon - molemmista ![]() Nykyään tahtoo olla harvassa noin nuoret, jotka pääsee eläkkeelle.
Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60. Lämpöiset sylintäyteiset Onnittelut 60v Ole elämääsi helvetin tyytyväinen kun pääset tuohon tilaan, tässä justiin luin uutisia aktiivimalleista ja automaattikarenssei sta, Alkaa pipo olla melko kireällä. Tuo on kyllä aika syvältä -varsinkaan kun tässäkään päättäjillä ei ole mitään todellisuudentajua koko asiasta. Itse olen kai ollut onnellisessa asemassa kun olen elämäni aikana ollut työttömänä puolituntia ja sekin byrokratian takia (työpaikka minulla oli mutta työnantaja sai alkuun palkkatukea tms kun palkkasi "työttömän " joten piti ilmoittautua tykkäsin listoille). Mutta nuo avoimet työpaikat, kun sieltä ottaa ne puhtaasti keksinyt työpaikat millä ei elä pois niin mitä jää? Joo lääkäreitä ja opettajan paikkoja,sairaanhoitajan paikkoja jne mihin ei ole mitään asiaa esimerkiksi työttömällä kirvesmiehellä. Oikeasti kuka elää pelkällä provikkapalkalla myydessä ylihintaisia ikkunoita tai lehtimyyjänä? Tai alkoon minimi tuntimäärä 4h viikossa (tisten ruokatunnit? ). Muutenkin mennyt tuo koko työelämä siihen malliin että huomisesta ei paljon tiedä. Itse en niin kamalasti jännitä kun 59 vuoteen ei ole meidän työmaalta ketään lomautettu tai irtisanottu ja väkeä on kummiskin yli 50 töissä. Lisäksi pieni pätkä työtä välillä katkaisee tuet käytännössä melkein kolmeksi kuukaudeksi. Köyhällä ei ole yksinkertaisesti varaa mennä töihin. Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60. Onnea
Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60. Onnea ja tervetuloa joutomiesten porukkaan. Vaihdatin projektin jäähdytysjärjestelm ään liittyvän viskokytkimen.(havaitsin viime viikolla että on"klappia") Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60. Onneksi olkoon!!! Työtä täytyy kunnioittaa mutta ei palvoa. Onnittelut Arskalle
paikkeilla ![]() Arskalla alkaa kiireet.
Syksy kun tulee, alkaa kivi- ja korumiehiä oleen jonossa oven takana. ![]() Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60.Onneksi olkoon, aikuinen joutomies. Tänään on sitten mun vihoviimeinen tilipäivä, lopputilin maksupäivä. Muutenkin kuulemma juhlapäivä kun mittariin tuli 60.Voi että , nyt on asiat mallillaan Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3284 3285 [3286] 3287 3288 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|