Älä nyt Alan täällä kaikkia fantasioita kerro, joku pian vetää herneet nokkaan![]()
Minen ole huolissani, kun mulla on perin vakiintunutta tuo naisseuralaiselämä.

Vaan hyviä ideoita saatan jaella.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3264 3265 [3266] 3267 3268 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Älä nyt Alan täällä kaikkia fantasioita kerro, joku pian vetää herneet nokkaan Minen ole huolissani, kun mulla on perin vakiintunutta tuo naisseuralaiselämä. ![]() Vaan hyviä ideoita saatan jaella. Minen ole huolissani, kun mulla on perin vakiintunutta tuo naisseuralaiselämä.Täytyypä katsella seuraavaan vaunun tommonen varustus minkä kerroit ![]()
Auton tyhjennystä ja tieliikennekäytöstä poisto, vähäksi aikaa.
Täytyypä katsella seuraavaan vaunun tommonen varustus minkä kerroit Tekijämies tekee tai teettää itse. Nahat sulla jo on, niin niiden väristä niin väliä. ^ kolmen ämmän kakspuoleista teippiä ja vetopeilit kiinni niin on niistäki jotain hyötyä
![]() ^ kolmen ämmän kakspuoleista teippiä ja vetopeilit kiinni niin on niistäki jotain hyötyäKiitos tästä aamun naurusta ![]()
Tein Saaran tieliikenteeseen käyttöönoton. Kesti n. 20 minuuttia ennen kuin punainen varoitus poistui auton kohdalta trafin sivustolla. Avatessani auton sivun, varoitusta ei näy. Eikä s-postiin ole tullut vielä vahvistusta.
Tein Saaran tieliikenteeseen käyttöönoton. Kesti n. 20 minuuttia ennen kuin punainen varoitus poistui auton kohdalta trafin sivustolla. Avatessani auton sivun, varoitusta ei näy. Eikä s-postiin ole tullut vielä vahvistusta. Melkein tunti vahvistuksen saapumiseen s-postiin. ^ ^ ^ ... ja näkee mihin peruuttaa...
sama täällä. eipä ole ennen käynyt. siis toukokuussa. Terassialueen laatoitusta tehty ja tehdään edelleen. On selkään käypää hommaa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3264 3265 [3266] 3267 3268 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|