Maannut sängyssä kuumeen kourissa. Ei tämä kyllä mukavaa ole tämäkään. Joka kohtaan koskee.. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3259 3260 [3261] 3262 3263 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Maannut sängyssä kuumeen kourissa. Ei tämä kyllä mukavaa ole tämäkään. Joka kohtaan koskee..
![]() Johonkin duunin tapaiseen lähdössä
Käytetty kuljinta kaasun koeponnistuksessa, vaihtoivat samalla 10 vuotta vanhan kaasuletkun
Vein kulkimen uudestaan Raskoneelle. Kehivät käsijarrun jarrukengät. Vaihtoivat öljyt motoriin, vaihdeloutaan ja perään. Eivät veloittaneet mitään kehinnästä, kun edellinen asentaja oli töpeksinyt. Samalla käytin leimalla.
![]()
Luulin, että langattoman lämpömittarin toinen anturi särkyi. Onneksi ei. Saksasta ostamani paristopaketti oli tosi surkea. Muutamassa viikossa meni täysin finaaliin anturissa. Paketin mukaan tehty Saksassa.
Tähän kohtaan lainaan Seppo Rädyn sanoja :" Saksa on p*ska maa".
Kävin hautajaisissa.
Kävin tuunauttamassa fiatin.Komea Abarth Palattu töistä vaunulle ja duunit jatkuu sitten illalla ravintolassa
Siirrytty Jyväskylään hyttysiä karkuun. Bongattu Survon parkkiksella sama Bürstner joka oli Camping La Buganvillassa Marbellassa talven. Ihmeellinen yhteensattuma.
Tänään käyty Kempeleen Bestcaravanin avajaisissa syömässä sikaa ja ihastelemassa uusia vaunuja.
Oli kyllä paljon väkeä liikkeellä.
Olen koittanut ottaa lunkisti markiisin alla mitään hötkyilemättä. Markiisin alla 27,1 ja auton toisella puolella varjossa, lähes metsän siimeksessä 25,0. Niin ja jääkaapissa 5,8, tuolla metsän puolella.
Kävin tuunauttamassa fiatin. Samaa olen tässä suunnitellut. Meikäläisellä on kuin haulikolla ammuttu kun läheltä katsoo. olen miettinyt vedänkö maalin vai pinnotanko hiilikuitukalvolla. ...no kesä näyttää. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3259 3260 [3261] 3262 3263 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|