|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3212 3213 [3214] 3215 3216 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nauttinut olemisesta.Me vasta huomenna. Nyt nautin vaarina olemista, nuorin hoidokeista taitaa tehdä hampaita kun ei oikein missään ole hyvä olla, ei edes mummon sylissä. No mä valvon ja hyssyttelen. Ehkäpä huomenna on sitten päikkärien aika. Otettu asuntoauto liikenteeseen. Tosin vasta huomenna alan sitä konehallista ulos pujottelemaan maataistelukaluston välistä. Nyt sataa räntää niin paljon kuin taivaasta mahtuu. Siis paikkakuntana "Fyrrykyröön" Tervajoki eli virallisesti kuntaliitoksen takia Vaasa.Tänään sitten auto ulos ja Truman testaus. Ensimmäisellä kertaa punavalo vilkkui mutta toisella sytytyksellä alkoi pöhisemään. Siis kausi alkakoon. Päivä täys, nyt nukkumaan kun kello soi jo 5.15.
Päivä täys, nyt nukkumaan kun kello soi jo 5.15.Eipä taida vuorokautinen lepoaika täyttyä??
Päivä täys, nyt nukkumaan kun kello soi jo 5.15. Muista periä viikkolepo korvaus: https://www.ao51.com/useinkysytytkysymykset/203 No niin, parituntia sitten vietiin viimiset lapsoset kotiinsa, onpa nyt hiljaista. Terassin pesin ja kesäkalusteet laitettiin paikoilleen ja sen kunniaksi hain vielä pizzaa iltapalaksi.
Varattu kesäloman alkajaisiksi viikko isä poika laatuaikaa aurinkoon
Tyhjensin kulkimen takatallin talvitavaroista. Kun polkupyörät laitan talliin, sitten katson minkä laatikko systeemin kehitän muille tavaroille. Hyvä siitä tulloo.
![]() Siirrytty Marbellan Camping Buganvillaan. Sadetta vaan lupaillut muutamaksi päiväksi eteenpäin.
Varattu kesäloman alkajaisiksi viikko isä poika laatuaikaa aurinkoonNiinhän ne rikkaat ![]() Eilen tuli kokkolasta puhelin soitto, jotta näinä päivinä pitäs joku lähetys lähteä Ruotsista Suomeen
![]() Niinhän ne rikkaatEi ne suuret tulot, joista ainakin minä vaan haaveilen vaan ne pienet menot kun ajelee halvoilla vanhoilla romuilla jotka korjaa itse, eikä asioi Alkossa vaan kantaa viinansa Virosta näin säästyneillä rahoilla voi loikata lomalle etelän aurinkoon, tai tietysti ne säästyneet rahat voi myös laittaa uusiin autoihin ja vaunuihin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3212 3213 [3214] 3215 3216 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|