...ei voi kuin hattua nostaa noille jotka leipänsä saavat metsätöistä.
Saman olen huomannut. Mukavahan se on, kun voi tehdä sen minkä jaksaa, eikä ole leipä tehdystä määrästä kiinni.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3207 3208 [3209] 3210 3211 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
...ei voi kuin hattua nostaa noille jotka leipänsä saavat metsätöistä. Saman olen huomannut. Mukavahan se on, kun voi tehdä sen minkä jaksaa, eikä ole leipä tehdystä määrästä kiinni. 6 tuntia metsässä moottorisahan kanssa ja tuntuu kuin olisi selkäänsä saanut, ei voi kuin hattua nostaa noille jotka leipänsä saavat metsätöistä. Sama juttu, olen myös kuin selkääni saanut. 7 tunnin päivä autotallin ovien kimpussa. Vain 2 hätäistä kahvitaukoa ja yksi vaimon leipoma rahkapiirakka pala koko aikana. Palattu ravintolan ovelta, ja nyt on sauna lämpiämässä ja kohta saunaan ja nukkumaan jotta jaksaa painaa taas yön taksissa.
6 tuntia metsässä moottorisahan kanssa ja tuntuu kuin olisi selkäänsä saanut, ei voi kuin hattua nostaa noille jotka leipänsä saavat metsätöistä. Monesti on tullut sama todettua. On niiden pakko olla aika rautaisessa kunnossa, ketkä jaksaa sahan kanssa heilua päivästä toiseen ja saavat vielä jotain aikaiseksi. Mutta toisaalta, mahdottoman mukavaa puuhaa sopivina pätkinä tehtynä, näillä keleillä. Ei tartte kuntosalikorttia. Monesti on tullut sama todettua. On niiden pakko olla aika rautaisessa kunnossa, ketkä jaksaa sahan kanssa heilua päivästä toiseen ja saavat vielä jotain aikaiseksi. Mutta toisaalta, mahdottoman mukavaa puuhaa sopivina pätkinä tehtynä, näillä keleillä. Ei tartte kuntosalikorttia.Hyvää kuntoliikuntaa näin harrastelijalle hitaaseen tahtiin.... Tänään oma pikku savotta loppumassa ja kymmenen säkkiä klapeja kertyi takapihalle tuulen ja auringon kuivattavaksi. Tekee n. 15 heittokuutiota. Haikein mielin Vuokatin kympillä. Mahtaako olla kauden päätös
Tänään kotiinajo, rapiat 570km ![]()
Testasin, että aggregaatti lähteeee käyntiin. Varmaan 30-35 kertaa piti vetää, mutta lähti. Edellinen käyttökerta ehkä vuosi sitten. Pitäisi varmaan useammin käynnistellä.
Testasin, että aggregaatti lähteeee käyntiin. Varmaan 30-35 kertaa piti vetää, mutta lähti. Edellinen käyttökerta ehkä vuosi sitten. Pitäisi varmaan useammin käynnistellä. Jos ilmanputsari on helppo avata, niin, että kaasarin kurkku näkyy. Siitä kun ruiskasee bräkleeniä sisään, sitten ryyppy päälle ja käyntiin. Toimii ainakin mun rohjossa.
Jos ilmanputsari on helppo avata, niin, että kaasarin kurkku näkyy. Siitä kun ruiskasee bräkleeniä sisään, sitten ryyppy päälle ja käyntiin. Toimii ainakin mun rohjossa. Kiitos tuosta. Koitan muistaa. Mutta luulen, että muistan paremmin käyttää tarpeeksi usein, ettei kaasari ehdi kuivumaan. Jokunen tunti paljuiltu, hauskaaa oli,nkännissä ollaan kuin ellun kanat. Nauttikaaa
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3207 3208 [3209] 3210 3211 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|