Jatkoin moottorisahan heiluttelua ja sain toistaiseksi homman valmiiksi. 8 tankillista meni. Hyvää liikuntaa on ja lihakset saa kipeäksi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3182 3183 [3184] 3185 3186 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jatkoin moottorisahan heiluttelua ja sain toistaiseksi homman valmiiksi. 8 tankillista meni. Hyvää liikuntaa on ja lihakset saa kipeäksi.
Vaihdoin juuri Telian talvitarjouksen perässä matkapuhelinoperaat torini.
14.90€/kk kuulosti paremmalta kuin nykyinen diilinin DNA:lla.Eiköhän nuo soita ja jotain tarjoa taas, mutta tällä hetkellä asiakauskollisuus on ainakin enemmän kuin horjunut. Tehty ennakkovaraus toukokuun lopulle etelän aurinkoon, nyt on rouvalla viikko aikaa yrittää järjestää lomaa tai joudutaan perumaan
Käyty kävelemässä 8 km aurinkoisessa pakkassäässä. Reitin varrella hevoseläimiä rapsuteltu.
vaunun kattovalot muutettu maasähköstä 12voltille, enää loput...
Mietin vain sitä, että vaikka retro-münsterini onkin vuodelta 74, niin silti johdot oli silti suojamaalla varustetut? tuolloinhan ne ei ole pakolliset olleet, mutta mistä lähin niitä on edes käytetty? mietin lähinnä sitä, että onko ne alkuperäiset vai onko jo joku joskus turaillut? Meinasin saada tavarat housuihin äsken. Seisoin rekanperässä liikennevaloissa ja katselin taustapeilistä että tuleepa rekka lujaa valoihin. Yhtäkkiä tajusin että päällehän se taitaa tulla, onneksi olin jättänyt reilun raon ja eikä ketään ollut kääntyvien kaistalla,ei muuta kuin pykälää silmään ja päin punaisia karkuun. Kerkesin onneksi. Eikä rekka edes onneksi osunut jo valoissa olleeseen rekkaan, mutta foortti olisi lyhentynyt ainakin metrin jos siihen olisin jäänyt. Olin varma että itämaan kuski on asialla mutta sehän oli ihan suomikuski ja auto.
Olin varma että itämaan kuski on asialla mutta sehän oli ihan suomikuski ja auto. Se oli niitä 'ammattimiehiä'. Käytin Hymerin leimalla. Taas saa vuoden ajella.
Tilasin viime perjantaina uudet takaiskarit Saksasta Saas nähdä koska tulee. Maassa (tai jäällä) eivät todellakaan päästä lähelle, mutta kun etsivät jäältä kalaa niin saattavat lentää yli tosi matalalta, parhaimmillaan niin ettei ruutuun mahdu. Näyttää tasomaiselta. Kuin räsymatolta. Kotkassa kotkan poikii. tänään katselin 2 merikotkaa jonkin aikaa ihan autosta käsin, olivat jäällä merimuseo Vellamon kohdalla. On se vaan komea lintu. Mitään en juurikaan tänään ole tehnyt, saunaa ja takkaa lämmittänyt.
Töhötin leivinuunin lämpöiseksi ja saunattiin pitkällä kaavalla niin on mökki lämmin, tulkoon -32 yöksi mitä säätieto lupaa
![]() tänään katselin 2 merikotkaa jonkin aikaa ihan autosta käsin, olivat jäällä merimuseo Vellamon kohdalla. On se vaan komea lintu. Mitään en juurikaan tänään ole tehnyt, saunaa ja takkaa lämmittänyt. harmi kun ei ole kiikareita mukana... tässä satama-altaan toisella puolella olen iltaa istunut. Kairossa?? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3182 3183 [3184] 3185 3186 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|