Ensivaikutelmat ihan positiiviset vaikka ovat varotelleet nokian nykykumppareiden kestosta.
Ite hiidellessä pysyy todella hyvin siteessä mutta haixin maihareilla sai laskettelumonomaise mman tuntuman.
Mutta enpähän kaatunut kertaakaan

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3167 3168 [3169] 3170 3171 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ensivaikutelmat ihan positiiviset vaikka ovat varotelleet nokian nykykumppareiden kestosta. Ite hiidellessä pysyy todella hyvin siteessä mutta haixin maihareilla sai laskettelumonomaise mman tuntuman. Mutta enpähän kaatunut kertaakaan ![]() Käyty taas hiihtelemässä pitkin mehtiä koiran kanssa ja testailtu uusia hiihtomonoja=nokian tuura-saappaita. Minä varoittelisin kestämättömyydestä. Jos saapas ei kestä kahta talvea murtumatta, se on kelvoton. Tehtaan mielestä ei tarvi kestää kuin talven. Naali, joka on selvästi raskaampi saapas ja paksummalla vuorilla, on toistaiseksi kestänyt ok.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/eh-9-kupin-espressokeitin-perkolaattori#spst ![]() Harrastettu tuloksekkaasti parturi toimintaa. Sain leikattua oman tukan sängelleSama oli ohjelma minullakin tänään.Tosin en niin lyhyeksi leikannut kuin sinä. Minä leikkaan aina päältä 15mm ja sivut 10mm pitkiksi. Sama oli ohjelma minullakin tänään.Tosin en niin lyhyeksi leikannut kuin sinä. Minä 1-3mm pituuteen jos ei ole kauhean kylymä. On meinaan sen verran tuuhea hiuslaatu että pääsee näin kaikkein helpoimmalla. Nyt on pari viikkoa edellisestä kerrasta ja on taas senttitukka. Tämän päivän tekosiin kuului että tilasin Honor 8:n uuden etulasin. Honor 6:n uuden akun ja etulasin. Elvyttäisi tuon vanhan puhelimen vielä käyttöön kanssa (on ollut mulla piuhan perässä navigaattorina autossa). Tommosesta paikasta: https://tokoitech.fi/ saa nähdä mitä tulloo. Non 155eur (sis. alv) postikuluineen yhteensä. (2:n puhelimeen lasit, akku ja tarviketeippi) Minä 1-3mm pituuteen jos ei ole kauhean kylymä. On meinaan sen verran tuuhea hiuslaatu että pääsee näin kaikkein helpoimmalla. Nyt on pari viikkoa edellisestä kerrasta ja on taas senttitukka.Yhteen Galaxy S4:n olen joskus lasin vaihtanut.Aika tarkkana saa olla sen kanssa. Aliexpressistä tilasin lasin.Linkissä esimerkki Honorin 8 Lite lasista https://www.aliexpress.com/item/Hot-For-Huawei-Honor-8-Lite-Outer-Glass-Lens-Replacement-Part-for-Honor-8-Lite-touch/32805943900.html?src=google&albch=search&acnt=479-062-3723&isdl=y&aff_short_key=UneMJZVf&albcp=266121556&albag=7593673036&slnk=&trgt=dsa-42862830006&plac=&crea=64152518716&netw=g&device=c&mtctp=b&memo1=1o1&aff_platform=google&gclid=EAIaIQobChMIne78meP92AIVoxXTCh1rTgX6EAMYASAAEgI3V_D_BwE Yhteen Galaxy S4:n olen joskus lasin vaihtanut.Aika tarkkana saa olla sen kanssa.Aliexpressis tä tilasin lasin. Tossa tulee se koko näyttö itse asiassa... Ilmaisin vähän väärin... Tossa tulee se koko näyttö itse asiassa... Ilmaisin vähän väärin...Jaa siinä on se digitizer mukana.Se nostaakin hintaa melkoisesti jos senkin joutuu vaihtaan. Pelkkä lasi ei paljon kustanna.
pitäs vielä malttaa antaa vaan sen olla huomiseen jääkaapissa tekkeytymässä ennenku päästään maistelemaan.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3167 3168 [3169] 3170 3171 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|