Duunii duunii huominen viellä niin 40 tuntia ylitöitä tälle viikolle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3164 3165 [3166] 3167 3168 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Duunii duunii huominen viellä niin 40 tuntia ylitöitä tälle viikolle.
Ja tossa käytiin päivemällä katsomassa tota päijännettä, ja pähkäiltiin miten iso vene siihen laituriin sopis Olisko se kuitenkin parempi olla sen verran lyhyt että mahtuu siellä Päijänteellä kääntymään? Meinaan vaan ettei tarvihe peruuttaen tulla takas. Duunii duunii huominen viellä niin 40 tuntia ylitöitä tälle viikolle.Tuollaista se oli mullakin nuorena. Pisin vuorokaudessa kuitattu tuntimäärä oli 25 tuntia.... Onneksi meille tuli johdon tasolta ylityökielto, niin ei tarvitse kiemurrella. Keväällä ajattelin pitää jämistä vielä parin viikon ylityövapaan. Tuollaista se oli mullakin nuorena. Pisin vuorokaudessa kuitattu tuntimäärä oli 25 tuntia....Oli tossa 7 vuoden tauko viime ylitöistä. Ei, ja jos pitäs, valitettavasti en ilmoittas. 16V tein joulupukki hommia enkä ilmoittanu kenelekkään, eihän nämä ministeris tason miehetkään aina muista kertoa kaikkia tuloja, näin se vaan on tosi elämässä. Valitettavasti olet väärässä. Sinänsä mulle mitään kuulu, mutta fakta nyt kuitenkin on seuraavan sorttinen. Mitä kukakin tekee on tietysti toinen juttu. Tässä lainaus verohallinon ohjeesta koskien palvelurahaa: "3.3. Työntekijän verotus ja ennakkoperintä Vapaaehtoinen palveluraha on saajansa veronalaista ansiotuloa, joka hänen tulee ilmoittaa verohallinnolle esitäytetyllä veroilmoituksella.. .jne" Duunii duunii huominen viellä niin 40 tuntia ylitöitä tälle viikolle. Kuullostaa ihan siltä, mitä tehtiin 20v sitten ![]() Nykyään, puoletkin tuosta, riittää jo vallan hyvin. Eikä läheskään joka viikko sitäkään. Ja tossa käytiin päivemällä katsomassa tota päijännettä, ja pähkäiltiin miten iso vene siihen laituriin sopis Taitaa käydä niinkun yhdelle tutulle... Kaveri sille aikoinaan osti veneen ja tuli ihan sopiva. Kun lähti mökkirannasta ja sai liukuun, olikin jo toisessa päässä ja piti kääntyä. ![]() Ja tossa käytiin päivemällä katsomassa tota päijännettä, ja pähkäiltiin miten iso vene siihen laituriin sopisTässä ois yks hyvä, voisit sulan veden aikaa tehdä keikkoja Lahden seudulle iltaisin ja yöksi kerkejäis kotiin ![]() https://www.2dehands.be/boten/motorboten/speedboot/cigarette-39-top-gun-unlimited-389700592.html Koirista olen saanut tarpeekseni viimeisen 10 vuoden aikana. Taloyhtiöissä niiden pito pitäisi kieltää. Milloin koiran omistajat valittaa yhtiössä tehtävien remonttien niitä häiritsevän ja milloin taas koirattomat valittaa niiden aiheuttamista häiriöistä. Nykyisin kun kysytään saako olla koiraa vastaan ei. Oli sitten mikä kohde tahansa kyseessä.
Valitettavasti olet väärässä. Sinänsä mulle mitään kuulu, mutta fakta nyt kuitenkin on seuraavan sorttinen. Mitä kukakin tekee on tietysti toinen juttu. Näin on, itse olen yhdelle pokefirmalle myynyt laitteita jotta saavat kortilla höylätä narikkarahan ja kassakoneet on vielä käteisellä tulevaa varten. Vapaaehtoinen palveluraha on saajansa veronalaista ansiotuloa, joka hänen tulee ilmoittaa verohallinnolle esitäytetyllä veroilmoituksella.. .jne"Kerran laitoin veroilmoukseen tuloja pullojen palautuksesta 1,50mk. Ja tossa käytiin päivemällä katsomassa tota päijännettä, ja pähkäiltiin miten iso vene siihen laituriin sopis Koolla ei niin väliä, mutta nopeudella on. Päijänne on pitkä ja luonnonkauneimmat alueet ovat kaukana kaupungista. Yli 30 solmua jos menee niin hyvä. Mun ei kulje kuin 25. Perusasiat pitää hallita navigoinnistakin, mukaanlukien merimerkit ja väistämissäännöt. Koolla ei niin väliä, mutta nopeudella on. Päijänne on pitkä ja luonnonkauneimmat alueet ovat kaukana kaupungista. Yli 30 solmua jos menee niin hyvä. Mun ei kulje kuin 25. Ja pas.... Jos ei matkalla ehdi olla tuntia kauempaa, on paras kun ei lähdekään. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3164 3165 [3166] 3167 3168 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|