Nyt töihin 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3152 3153 [3154] 3155 3156 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Opastetulle valmismatkalle.... Aika yllättävää... vaan rahamiesten reissuja tuollaiset. ![]() Enpä osaa sanoa mitään semmoisista. Neiti lentää Lappiin ensi viikonloppuna ja matkatavarat olisi ollut kalliimmat kuin henkilölippu. Käsimatkatavaraa saa olla 1 + käsilaukku Painavimmat tavarat takin taskuun siksi aikaa, kun on vaara, että joku punnitsee. Vähemmän nykyään, kun esim. Norskilla mennään aina suoraan portille. Vaan Neiti tietää tuollaiset jipot jo. Palattu töistä ja sauna lämpiämässä. Huomenna jatkuu, illan suussa sitten Kokkolaan katsomaan, ehkä viimistä kertaa emännän äitiä. On niin huonossa kunnossa
![]() Vaihdeltu puhelin- ja tablettiliittymiä nopeammaksi ja halvemmaksi
Pudotin Lumian..
Lasi p*askana. Minä kun ajattelin pitää sitä koko loppuikäni. Pudotin Lumian..Mikä lumia kyseessä? Vois laatikon pohjalta samanmoinen löytyä. Mikä lumia kyseessä? Vois laatikon pohjalta samanmoinen löytyä.En minä enää Lumiaa hanki tilalle. Tämän vanhan olisin pitänyt, jos en olisi hajottanut.... Joku yhteensopivampi pitäisi olla. Katsotaan nyt mitä työpaikka tarjoaa, vai tarjooko mitään. Samsungeja on nyt jaossa, mutta en osaa sanoa, mikä niistä olisi passeli. En minä enää Lumiaa hanki tilalle. Tämän vanhan olisin pitänyt, jos en olisi hajottanut.... S-sarjaa uskallan ainakin kehua Kaikki nämä kylläkin on andoid kamppeita mutta niinpä ne tahtoo nykyjään isolta osalta olla. Pyöräilin 25 km, 3 tuntia ja kuittasin 2 löytynyttä kätköö. Kahta hakemaani en löytäny.
Mulla on ollu nyt tuo Oukitelin 10000 pro puhelimena pari viikkoa, on se käsittämätöntä että akku kestää 8 päivää vaikka sitä päivittäin räpläänkin
![]() Kokoon olen jo tottunut vaikka onhan se juuttaanmoinen halko, mahtunu silti kaikkiin taskuihin missä sitä nyt käytän. Ja duunit jatkuu kohta. Ilalla sitten lähtö Kokkolaan
![]() Mulla on ollu nyt tuo Oukitelin 10000 pro puhelimena pari viikkoa, on se käsittämätöntä että akku kestää 8 päivää vaikka sitä päivittäin räpläänkin Siitä vaan puuttuu vesitiiveys..... Pudotin Lumian..En tiedä kuinka näppärä olet sormistasi, mutta huokeat ovat varaosat https://tokoitech.fi/tuote-osasto/lumia-varaosat/ Pojan 1kk vanhaan Honor 8:iin vaihdoin lasin+näytön. Lisänä nyt vielä panssarilasi ja läpällinen suojakuori - nyt arvokas puhelin ![]() Panin auton lataukseen. Hupiakku täysin tyhjä, ei edes merkkivalo syttynyt. Pari kuukautta ollut ilman johtoa. Mikähän sen on tyhjentäny vai onko normaalia ?
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3152 3153 [3154] 3155 3156 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|