Oltu toista tuntia pulkkamäessä, syöty lounasta ja nyt päiväunille 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3151 3152 [3153] 3154 3155 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oltu toista tuntia pulkkamäessä, syöty lounasta ja nyt päiväunille
![]() Tehty päivän hyvä työ. Naapuri 70 mies tuli eilen illalla ja pyysi katsomaan mikä hänen autossaan on vikana (Opel Astra -08 automaatti). Auto kävi kolmella ja epäilin puolavikaa. Tänään kävin lukemassa vikadiaknoosin ja tulos vahvisti epäilyt. Onneksi Motonetissä oli yksi yksikkö myymättä, varattiin se ja käytiin hakemassa. Ajoa noin 150 km. Uusi paketti paikoilleen kera uusien tulppien ja vika koodin kuittauksen jälkeen käyntiin. Kaikki ok. Oli naapuri hyvillään, hän olisi joutunut muutoin tilaamaan hinausauton ja viemään autonsa korjaamolle väh, 60 km päähän. Tuli itsellekin hyvä mieli.
Tehty päivän hyvä työ. Naapuri 70 mies tuli eilen illalla ja pyysi katsomaan mikä hänen autossaan on vikana (Opel Astra -08 automaatti). Auto kävi kolmella ja epäilin puolavikaa. Tänään kävin lukemassa vikadiaknoosin ja tulos vahvisti epäilyt. Onneksi Motonetissä oli yksi yksikkö myymättä, varattiin se ja käytiin hakemassa. Ajoa noin 150 km. Uusi paketti paikoilleen kera uusien tulppien ja vika koodin kuittauksen jälkeen käyntiin. Kaikki ok. Oli naapuri hyvillään, hän olisi joutunut muutoin tilaamaan hinausauton ja viemään autonsa korjaamolle väh, 60 km päähän. Tuli itsellekin hyvä mieli. Oliko joka pytylle oma puola? Olen noita itse "diagnosoinut " siten että kylmänä käymään ja kokeilee minkä sylinterin kohdalta pakosarja ei lämpene. Vaihtaa Puolan toiseen sylinteriin ja kokeilee siirtyykö vika siihen pyttyyn. Näin siis jos ei ole diagnostiikkaa ilmiseksi käytössä. Mutta hienosti toimittu jokatapauksessa Oliko joka pytylle oma puola? Olen noita itse "diagnosoinut " siten että kylmänä käymään ja kokeilee minkä sylinterin kohdalta pakosarja ei lämpene. Vaihtaa Puolan toiseen sylinteriin ja kokeilee siirtyykö vika siihen pyttyyn. Näin siis jos ei ole diagnostiikkaa ilmiseksi käytössä. Subaru on käyttänyt 'tuplapuolaa', niin että vastakkaisilla on omansa ja kipuna tulee molempiin yhtä aikaa. Toinen jos menee pimeäksi, niin auto käy kyllä nätisti mutta ei kulje kuin 90:piä. ![]() Varattu maaliskuulle pieni lepoloma
^
Hoksasitko niiden käsimatkatavarasään nöt? Minilaukku tai lisämaksu. Oliko joka pytylle oma puola? Olen noita itse "diagnosoinut " siten että kylmänä käymään ja kokeilee minkä sylinterin kohdalta pakosarja ei lämpene. Vaihtaa Puolan toiseen sylinteriin ja kokeilee siirtyykö vika siihen pyttyyn. Näin siis jos ei ole diagnostiikkaa ilmiseksi käytössä. Joka pytylle on oma puola mutta valettu yhdeksi kokonaisuudeksi joka on vaihdettava kerralla. Tämä paketti on Opeleiden ongelma. Meillä meni se kaksi kertaa 4 vuoden aikana Merivassa. Toki toinen saatiin takuuseen. Varattu maaliskuulle pieni lepolomaMistä noita halpoja kaupunkilomia löytää....? Täytyisi kevään korvilla pitää viikon parin tasausloma. ^Huomasin 55 x 40 x 23 cm, max. 10 kghttps://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-rynnakkoreppu/34400 tuommonen käytössä näillä lyhyemmillä retkillä ja on todettu toimivaksi Mistä noita halpoja kaupunkilomia löytää....? Mihin haluaisit? Norwegianilta lennot ja booking.comista majapaikka. Melko monesta kaupungista löytyy tietoa, jos tarpeen. Mihin haluaisit?Opastetulle valmismatkalle.... Ovat tietty arvokkaampia. Maksaa n. 1000€ yhdeltä. Dublin, Lontoo, Berliini... Jotain 4-7 päivää ajallisesti. Saitko Aakku sen Kyprosmatkan esitteen Autoliitosta
Saitko Aakku sen Kyprosmatkan esitteen AutoliitostaNyt kun kysyit, niin avasin kirjekuoren... Onko se tuolla hinnalla ok, vai onko siinä koira haudattuna? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3151 3152 [3153] 3154 3155 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|