Kävin kaupassa, kävelin Alkon ohi!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3150 3151 [3152] 3153 3154 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin kaupassa, kävelin Alkon ohi!
Huomattu jotta henkisesti vaaka on hieman kallistunut vaunun puolelle! Siis itellä Minun mielestä hyvä harkita, kumpi se on hyvä. Joillekin sopii vain toinen, joillekin molemmat on mahdollisia ja silloin pohtiminen on järkevää. Vaunu, jossa on takatalli ja isot vesisäiliöt, olisi meille hyvä. Ei tarvisi olla hirveän iso muuten ja korkeahko kokonaispaino ei haittaa. Minun mielestä hyvä harkita, kumpi se on hyvä. Joillekin sopii vain toinen, joillekin molemmat on mahdollisia ja silloin pohtiminen on järkevää.Vaunun takatalli ei hyvä paikka panna paljon lastia. Mieluimmin kuin meillä, isohko, paljon kaappeja. Ja tilaa olla. Tuonne Vildmarksvägenille kun syssyllä lähdimme otin veturin konttiin 2x25 litran pöntöt. Siitä oli hyvä täyttää Polarin kiinteä kun tulli oltua pitkin kskenvierustoja ja ei jokapaikassa ollut vettä kuin joessa. Tosin paljon teitten varsilla paikkoja missä sai täyttää. Hieno peli! Auto hieno, kojelaudan sitikkamainen kikkailu ärsyttää ![]() Olisivat laittaneet sitikkaan tuon työpisteen... Käyty hakemassa emännälle uusi autoIhan on samanmoinen mittaristo kun meidäkin ranskataressa. Käyty hakemassa emännälle uusi auto Siellä se STOP valo odottelee tulevia tehtäviään Siellä se STOP valo odottelee tulevia tehtäviään (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Eipä ole montaa kertaan mun pögöteissä näkynyt vaikka kyseisellä merkillä n. 800tkm ajanut. 405, 406, 406, 206 Ainoa huono puoli on arvon tippuminen. No näkyy se joka kerta kun laittaa virran päälle mutta pitäähän se testata että se toimii.... ![]() Ja nyt kohti Rautalampea Pub Oskari
Minun mielestä hyvä harkita, kumpi se on hyvä. Joillekin sopii vain toinen, joillekin molemmat on mahdollisia ja silloin pohtiminen on järkevää.Sopiva ja toimiva yksinkertaistettuna! Eipä ole montaa kertaan mun pögöteissä näkynyt vaikka kyseisellä merkillä n. 800tkm ajanut. Viimeksi syttyi 90-luvun alussa. Oli jopa nestepinnassa vajausta, kulaus LHM:ää, sekin lisäys vasta kotipihassa.Jätskifeastit!
![]() Eli tyhjennetty pakastimesta kaikki vajaat jätskipaketit keittiön pöytään ja yritetty tuhota niitä koko perheen voimin. Palattu töistä. Aamu palaverit pidetty ja aamupala syöty.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3150 3151 [3152] 3153 3154 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|