Ajankuluksi laskeskeltu, että pitäisi vielä olla työelämässä 15.8% siitä ajasta, jonka olen nyt ollut nykyisen työnantajan palveluksessa. Kaikkea sitä päähän putkahtaakin 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3148 3149 [3150] 3151 3152 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ajankuluksi laskeskeltu, että pitäisi vielä olla työelämässä 15.8% siitä ajasta, jonka olen nyt ollut nykyisen työnantajan palveluksessa. Kaikkea sitä päähän putkahtaakin
![]() Ajankuluksi laskeskeltu, että pitäisi vielä olla työelämässä 15.8% siitä ajasta, jonka olen nyt ollut nykyisen työnantajan palveluksessa. Kaikkea sitä päähän putkahtaakinOlin työelämässä 72,3% siitä ajasta mitä olen elänyt ![]() Työelämän puoliväli on ohitettu, karavaanariharrastu ksen (tai ainakaan matkailuharrastukse n) ei.
Työelämän puoliväli on ohitettuÄlä ole niin varma tiedä mitä "kivaa" hallitus vielä keksii työurien pidentämiseksi Tosin en minäkään ole ajatellu odotella virallista eläkeikää vaan jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin loikkaan jo hyvissä ajoin nauttimaan loppuelämästä Älä ole niin varma Riittää, että pääsen 70-vuotiaana pois. Ajattelin kyllä hiukan aiemmin. ![]() Ei varmaan saisi ääneen sanoa, mutta minä pidän työstäni....
Ei minulla ole mitään hinkua kuolekkeelle, vaikka se vaihe aika pian koittaakin.
Nopeata toimintaa. Hetki sitten Postista soitettiin, että toisivat paketin tänään. Jää huomiseksi kun ei olla oikeaaan aikaan kotona. Tv vastaan otettu ja viritetty testiin. Aamulla töitä ja sitten ajeltu tänne:
http://www.campingsureuropa.es/index_en.html Ok camping, kivat slotit ja siistit tilat. Olisiko 4 tai 5 autoa meidän lisäksi. Keskustaan 4-5km. Gibraltarille n. 7km. Nuo ilman palveluja olevat parkit keskustassa oli kyllä suositun oloisia. Käyty 15km kävely tuolla La Linean keskustassa. Huomena fillarilla Gibraltarille. Päivä täys. Tiistaina joutuu lähtemään Kokkolaan, kun emännän äiti erittäin huonossa kunnossa
![]() Herätty
Pidetään lippu korkealla ja kirjoitellaan asiaa toisia mollaamatta Ps. Aikani kuluksi ostin pari osaketta eilen taksitolpalla, kun ei ollut muutakaan tekemistä Paljonko niissä neliöitä ja mitä pidät vuokrahintaa niillä. Onko oma sauna ja järvinäköala ? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3148 3149 [3150] 3151 3152 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|