|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3147 3148 [3149] 3150 3151 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nopeata toimintaa. Hetki sitten Postista soitettiin, että toisivat paketin tänään. Jää huomiseksi kun ei olla oikeaaan aikaan kotona.On hiukan nopeammat toimitukset kuin verkkokauppa.comiss a. Lapset tilasi syyskuun lopulla mun joululahjan, viime maanantaina tuli. Kiersi vissiin vähän maailmoo... On hiukan nopeammat toimitukset kuin verkkokauppa.comiss a. Lapset tilasi syyskuun lopulla mun joululahjan, viime maanantaina tuli. Kiersi vissiin vähän maailmoo... Posti toimii pääosin hyvin. Harmittaa vaan kun meille tulevat paketit on osoitettu automaattisesti menemään lähimpään pakettiautomaattiin . Tuo on kuitenkin kovalla käytöllä ja miltei ½ sitten viiedään kuitenkiin postiin noudettavaksi. Sama kun lähettää, usein automaatti täynnä ja vietävä muualle. Kummityttäreni tilasi pöytätietokoneen jonka posti hukkasi. Pitkään oli hukassa ja sitä haettiin pitkin Turkua. Lopuksi neiti meni itse postin palvelupiisteeseen ja siellähän se oli. Ei kukaan vaan ollut vaivautunut sitä etsimään kunnolla. Postin asiakaspalvelijata meni minuutti kun hän kävi tuon etsimässä määränpään postissa. Kyllähän tuossa meidän lasten tapauksessa oli asianlaita niin ettei verkkokauppa comissa olut lainkaan koko tuotetta vaikka lehdykässä sitä mainostettiin. Asiakaspalvelu oli todella aliarvoista ja töykeetä kun he joulua alla tiedustelivat missä paketti viipyy. Taisi verkkokauppa comi ensin myydä tuotteet ja sitten vasta tilasivat kun tiesivät monta tarvitsevat.
On hiukan nopeammat toimitukset kuin verkkokauppa.comiss a. Lapset tilasi syyskuun lopulla mun joululahjan, viime maanantaina tuli. Kiersi vissiin vähän maailmoo...Jaa , pari päivää kesti, tuli juuri paketti verkkokauppa.com :sta Alotettu ulkojääkausi, mustaa verkkoon
KauppojaNo minkälaisen veneen ostit? ![]() No minkälaisen veneen ostit? Venemessut vasta tulossa, sieltä Risto varmaan katsoo jonkun messutarjouksessa olevan ^ Ei kai se kauhean paha ole sekään? Mikäs Faster vai Master se olikaan. Olen ollut kyydissä joskus. Huomenta vaan kaikille! Töihin lähtö kohta. En vielä venekauppoja tee vaan liittyy tohon harraste volvoon kaupanteko
Mutta, kun tulee paatin oston aika, niin kyselen sitten neuvoja En vielä venekauppoja tee vaan liittyy tohon harraste volvoon kaupanteko Sepä oli lyhyt 'harrastus'. ![]() Sepä oli lyhyt 'harrastus'.Tuolleen tulee halpa harrastus, ei ehdi innostua liikaa ja innostuminehan maksaa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3147 3148 [3149] 3150 3151 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|