Normaali tämän talven aamu. Koirat lenkille ja, vaihteeksi, lumitöitä. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3141 3142 [3143] 3144 3145 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Normaali tämän talven aamu. Koirat lenkille ja, vaihteeksi, lumitöitä.
![]() Tutustuttu paikalliseen sähkömuseoonKyselitkö huolto vinkkejä ? ![]() Kyselitkö huolto vinkkejä ?Oli sen verran vanhaa tekniikkaa ettei niistä vinkeistä varmaankaan olis paljoa iloa ollu ![]() Töiden jälkeen piti käydä Vaasassa Powerista hakemassa/maksamassa vanhimalle pojalle puhelin kun nykyinen alkoi totaalisesti sekoilemaan. Eilen illalla/yöllä selattiin netistä mitä hänen mieleisellään puhelimella olisi hintaa. Alkoi sitten meikää hirvittämään kun esiteltiin +300€ maksavia puhelimia. Sitten esiin tuli Powerin tarjous samasta puhelimesta 179€ hintaan joka oli ainoastaan nettimyynniissä ja rajoitetun erän. Siispä siihen tarrauduin. Eipä kun varaus ja tänään noudetaan kun muutenkin kaupunkiin oli kulkua. Nyt klopilla haluamansa luuri.
Kun sitten kaupassa käytiin niin silmään osui tietokoneen näppis jossa on taustavalaistus ja sentin korkuiset kirjaimet näppiksessä. Meikäläiselle jolla on vikaa muussakin näössä kuin ulkonäössä niin tuo oli ehdoton ostos vaikka hintaa oli viiskymppiä. Muutaman "metrin" kokeilun jälkeen olen ollut todella tyytyväinen. ![]() Parin Powerostoksen jälkeen: Jos minut tapaa tuolla, on vainaja raahattu putiikkiin. Elävien kirjoissa ollessani en moisen kioskin ovea avaa,
Kun sitten kaupassa käytiin niin silmään osui tietokoneen näppis jossa on taustavalaistus ja sentin korkuiset kirjaimet näppiksessä. Meikäläiselle jolla on vikaa muussakin näössä kuin ulkonäössä niin tuo oli ehdoton ostos vaikka hintaa oli viiskymppiä. Muutaman "metrin" kokeilun jälkeen olen ollut todella tyytyväinen.Onko tuossa näppiksessä normaalit "ääkköset", vaiko jonkun valinnan takana? Minulla on Microsoft SideWinder X4 https://www.prisma.fi/fi/prisma/microsoft-sidewinder-x4-keyboard näkee hyvin hämärässäkin kun valot
Kokosin ( väärin) Lumimatin (niinköhän se nimi oli?) ja aloitin kattolumien pudottamisen. Välillä aamuteellä ja kohta jatkamaan.
Parin Powerostoksen jälkeen: Jos minut tapaa tuolla, on vainaja raahattu putiikkiin. Elävien kirjoissa ollessani en moisen kioskin ovea avaa, Samanlaisia kokemuksia Powerista. Parin Powerostoksen jälkeen: Jos minut tapaa tuolla, on vainaja raahattu putiikkiin. Elävien kirjoissa ollessani en moisen kioskin ovea avaa,Samat kokemukset.Ostin tuolta vaunuun Finlux television ja 12v virtakaapeli oli viallinen.Kuukausi meni ennen kuin uusi tuli Tänään töihin taas, parin vapaan jälkeen. Maantaina jatkuu sit erittäin pitkä työputki, kun itse sain valkata Tammikuun taksi vuorot. Ja viikonloput ravintolan ovella.
Tänään töihin taas, parin vapaan jälkeen. Maantaina jatkuu sit erittäin pitkä työputki, kun itse sain valkata Tammikuun taksi vuorot. Ja viikonloput ravintolan ovella. Muista välillä vähän puhaltaa, istua vaikka sohvalle ja lukea vaikka vähän .orgia ja pieni kävelylenkki siihen päälle. Kävelty ympäri kylää tän hankkimani juoksukellon vaatimuksesta...
Justiinsa kun saan askellettua sen vaatiman määrän, niin eiku seuraavana päivänä se vaatii vielä enemmän kävelyä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3141 3142 [3143] 3144 3145 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|