rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9931652 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:51
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #47085 : 2.01.2018 kello on 22:02 »
Juhlittu juniorin 13v synttäreitä, oli hotellin johtajakin ilmeisesti syynänny passit vähän tarkemmin kun lähetti oikeen kakun ja pullon kuohuvaa  Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #47086 : 2.01.2018 kello on 22:10 »
    Meillä taitaa olla 8 kg. LG, joka tuntuu olevan ikuinen. Pyörinyt yli 10 vuotta ongelmitta, kuivausrumpu samaa merkkiä vähän lyhyemmän ajan.
    Lopulta se LG sitten jäi Prismasta joukkoon heti kohtapian siitä maitohyllyn jälkeen. Taas sprinteri jonka perässä nokkakärryt vielä niin osoittautui loistavaksi perheautoksi ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #47087 : 3.01.2018 kello on 19:18 »
    Ajettu taksilla huipulle kassomaan maisemia ja tultu tuommosella kopilla alas

Ja aamulla käytiin viinituvassa maistelemassa Madeiraviinejä, tosin eivät nuo makeat viinit oikein maistu minun suussa  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.01.2026 kello on 13:50
    • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
    « Vastaus #47088 : 3.01.2018 kello on 19:51 »

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Ja aamulla käytiin viinituvassa maistelemassa Madeiraviinejä, tosin eivät nuo makeat viinit oikein maistu minun suussa  Thumbd

Olen luullut että olen ainoa jolla on aina sormen reuna kuvassa mukana. Onneksi en  Thumb  :)
    Komiat maisemat.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:06
    « Vastaus #47089 : 3.01.2018 kello on 20:10 »

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Kävittekö Monten puutarhassa myös...

Monten puutarha on yksi hienoimmista paikoista saarella.
    Jos haluaa tunnelmaa, niin sinne ylös voi mennä köysiradalla, mutta ehdottomasti paikallisbussilla alas. Siinä bussissa vasta on tunnelmaa..ja vauhtia.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:02
    • Kulkija
    « Vastaus #47090 : 3.01.2018 kello on 21:28 »

Muistutan, että niissä on varsin mukavasti alkoholia. Minäkään en juomissa ole kauheasti makean perään, mutta ihan parhaita reissumuistoja ovat portviinimaistiaise t Portossa Portugalissa kolme vuotta sitten, kun tuli tempaistua ihan puolivahingossa päiväkännit. :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #47091 : 3.01.2018 kello on 22:51 »
    Kävittekö Monten puutarhassa myös...

Monten puutarha on yksi hienoimmista paikoista saarella.
    Jos haluaa tunnelmaa, niin sinne ylös voi mennä köysiradalla, mutta ehdottomasti paikallisbussilla alas. Siinä bussissa vasta on tunnelmaa..ja vauhtia.
    Tulihan siellä käytyä  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #47092 : 3.01.2018 kello on 22:58 »
    Olen luullut että olen ainoa jolla on aina sormen reuna kuvassa mukana. Onneksi en  Thumb  :)
    Komiat maisemat.
    On se kumma juttu, kun vanhassa lumiassa oli linssi keskellä eikä noita sormikuvia tullu mutta näissä nykyisissä hel.... n Androideissa tuntuu kaikissa olevan se linssi ihan järjettömässä paikassa, juuri siinä mistä pidetään kiinni  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #47093 : 3.01.2018 kello on 23:03 »
    Muistutan, että niissä on varsin mukavasti alkoholia. Minäkään en juomissa ole kauheasti makean perään, mutta ihan parhaita reissumuistoja ovat portviinimaistiaise t Portossa Portugalissa kolme vuotta sitten, kun tuli tempaistua ihan puolivahingossa päiväkännit. :)
    Onhan näissä vähän reilummin voltteja mitä yleensä on tupannu viinissä olemaan  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #47094 : 4.01.2018 kello on 11:02 »
    Vietetään tänään ja huomenna vapaa päivää. Onhan sitä tullut painettua oikein kunnolla töitä, jotta ei ole kerinnyt tänne paljon kirjoittelemaan, taksia/ravintolaa ollut. Ja nyt kävi hyvä säkä, kun olen ainut kuski autolle jota ajan. Sen verta olen tossa katsellut noita veneitä jotta varmaan menee hankintaan, kun toi päijänne on tossa kivenheiton päässä. Ja ensikuussa tulee vuosi täyteen ilman alkomahoolia, kyllä se aika rientää. Ja tänä vuonna saadaan uusi vaunu Thumb Nyt vaan mietin missä välissä kerkiää harrastamaan ::) Kun toi työn tekokin on mukavaa, varsinkin tilipäivänä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:42
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #47095 : 4.01.2018 kello on 11:23 »
    Kun toi työn tekokin on mukavaa, varsinkin tilipäivänä.

Ratkaisu on yksinkertainen,  teet vain ne tilipäivät! :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:23.12.2025 kello on 21:48
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #47096 : 4.01.2018 kello on 11:53 »
    Vietetään tänään ja huomenna vapaa päivää. Onhan sitä tullut painettua oikein kunnolla töitä, jotta ei ole kerinnyt tänne paljon kirjoittelemaan, taksia/ravintolaa ollut. Ja nyt kävi hyvä säkä, kun olen ainut kuski autolle jota ajan. Sen verta olen tossa katsellut noita veneitä jotta varmaan menee hankintaan, kun toi päijänne on tossa kivenheiton päässä. Ja ensikuussa tulee vuosi täyteen ilman alkomahoolia, kyllä se aika rientää. Ja tänä vuonna saadaan uusi vaunu Thumb Nyt vaan mietin missä välissä kerkiää harrastamaan ::) Kun toi työn tekokin on mukavaa, varsinkin tilipäivänä.

Saako kysyä taksin merkkiä, millä ajat ? Ja miltä se tuntuu ajella versus XC.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:36
    « Vastaus #47097 : 4.01.2018 kello on 11:58 »

Maailma muuttuu ja me sen mukana?

Poikkeuksellisesti vastasin tänään yhteen kyselyyn. Ensimmäinen kohta vähän hämmensi. Onneksi oli verkkarit jalassa, niin oli helppo tarkastaa tilanne.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #47098 : 4.01.2018 kello on 12:03 »
    Saako kysyä taksin merkkiä, millä ajat ? Ja miltä se tuntuu ajella versus XC.
    Mese sprinter, pari yötä näki painjaisia, kun joutu volvo mies ajamaan mesellä ;) :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:23.12.2025 kello on 21:48
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #47099 : 4.01.2018 kello on 12:06 »
    Mese sprinter, pari yötä näki painjaisia, kun joutu volvo mies ajamaan mesellä ;) :D

Äkkiä siitä toipuu, jos vain pari yötä näki painajaisia  ;D