Huomenta! Palattu töistä, ja kävin nauttimassa aamupalan Shellillä 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3112 3113 [3114] 3115 3116 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Huomenta! Palattu töistä, ja kävin nauttimassa aamupalan Shellillä
Huomenta! Palattu töistä, ja kävin nauttimassa aamupalan ShellilläOlen ihan tosissani alkanut jännittää näitä työjuttujasi... Sen verran hektistä hommaa, kun ei koskaan tiedä mitä vastaan tulee. Aina helpotus ilmoituksesta ehjänä töistä paluusta. aamupala Shellillä Liekö ammattikunnalla hyvät alennukset sovittu? Meikäläinen ei paljoa aamupaloja kodin ulkopuolella syö... lounaan kyllä, kantapaikkaan on hyvä hinta. Liekö ammattikunnalla hyvät alennukset sovittu?Eikös Shellin baari ole hyvä paikka...? Se on vähän niinkuin Esson baari entisaikaan. Paljon paremmat jutut, kuin kotona, tai jossakin fiinimmässä lounaspaikassa. ![]() Meillä Shelliltä löytyy Burger King. Ja entinen Esso on St1:n kylmäasema. Esson baari tyyppistä tunnelmaa sitä kaipaavalle löytyy paikallisen Nesteen kahvilasta. Mikä kylä kyseessä?
Ulkoilutin lumilinkoa. Lunta oli sen verran, että ei tarvinnut ensin kolata vaan lingolla suoraan.
Ulkoilutin lumilinkoa. Lunta oli sen verran, että ei tarvinnut ensin kolata vaan lingolla suoraan. Liekkö maininnut aiemmin mutta missä menee raja ettei tarvi kolata. Oon ite miettinyt linkoa mutta jos täytyy kolata ensin niin eipä sitte oo mulla käyttöö kun lumen saa kasaan kolalla eikä tarvi syytää umpihankeen. Meillä Shelliltä löytyy Burger King. Ja entinen Esso on St1:n kylmäasema. Esson baari tyyppistä tunnelmaa sitä kaipaavalle löytyy paikallisen Nesteen kahvilasta. Mikä kylä kyseessä? Jyväskylähän se. En tiedä, mikä Shell TD:llä. Veturissa on Burger King myös. —————————- Itse en fiinimpejä lounaspaikkoja harrasta, mutta aamupalastahan puhe olikin. Kympillä pitää lounaan irrota, mieluummin halvemmalla. Edit: jos joku maksaa, niin sitten lähden vaikka Figaroon. ![]()
Liekkö maininnut aiemmin mutta missä menee raja ettei tarvi kolata. Oon ite miettinyt linkoa mutta jos täytyy kolata ensin niin eipä sitte oo mulla käyttöö kun lumen saa kasaan kolalla eikä tarvi syytää umpihankeen. Voihan sen kaiken lumen lingota. Mun piha on sen verran laaja, että linko ei heitä suoraan valliin lunta. Siksi mä kolaan semmoisen 10-12 senttisen lumen karheelle ja sitten poistan lingolla. Lisäksi tuo linko heittää lumen paremmin ja pidemmälle kun sitä on riittävästi. Olen ihan tosissani alkanut jännittää näitä työjuttujasi...Huomenta toisen kerran tänään Jyväskylähän se. En tiedä, mikä Shell TD:llä. Veturissa on Burger King myös. Kylää tarkoitin, mutten Jyväskylää. Ei ole kaupunki. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3112 3113 [3114] 3115 3116 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|