Olen kahdessa firmassa töissä.No nyt tuli vastaus mitä oikeastaan epäilin..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3096 3097 [3098] 3099 3100 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen kahdessa firmassa töissä.No nyt tuli vastaus mitä oikeastaan epäilin.. No nyt tuli vastaus mitä oikeastaan epäilin..pitääkö kaikki henkilöt tuntea, että voi auttaa? pitääkö kaikki henkilöt tuntea, että voi auttaa?Minusta kaikki jotka apua tarvii niin pitää auttaa. Luin nyt jälkikäteen viestit, niin kyllä heti luulin tajunneeni, mitä TD tarkoitti. Sama työnantaja, eri toimeksiantaja (?)
Luin nyt jälkikäteen viestit, niin kyllä heti luulin tajunneeni, mitä TD tarkoitti. Sama työnantaja, eri toimeksiantaja (?) Risto tekee kahdelle työantajalle töitä, näin minä sen olen ymmärtänyt ja muistaakseni tästä on ollut puhetta aikaisemmin. Nyt sen toisen työnantajan työntekijä tarvitsi apua. Olisiko tässä TD:n oma paikka?Huomenta vaan kaikille! Töistä palattu ja kaiki ok Risto tekee kahdelle työantajalle töitä, näin minä sen olen ymmärtänyt ja muistaakseni tästä on ollut puhetta aikaisemmin. Nyt sen toisen työnantajan työntekijä tarvitsi apua.Juuri näin ![]() Minusta kaikki jotka apua tarvii niin pitää auttaa.Juurikin näin ja koskeee periateessa kaikkia Suomen kansalaisia, käsitääkseni. No sitten selvisi. 👍
Paikka löytyy Ragusa -nimisestä kaupungista eteläisen Sisilian vuorilta. Käytiin ottamassa ruuasulatusjuomat eilen ihan nimen takia. Pesty ja vahattu auto. Tulkoon pakkaset
![]() No sitten selvisi. 👍On se hyvä, kun joku muistaa minuakin lomalla ![]() Just muuten heräsin ja nukutti tosi hyvin
Nyt ollaan taas oikeassa rytmissä, ja huomenna tulee Niemen muuttolaatikot ja muut pakkaus tarvikkeet joten päästään pakkaamaan kamat niihin.tuvan järjestystä on muuteltu, uutta sohvaa koottu ja yks ovi korvattu haitariovella.. tyytyväinen tähän, mutta harmittaa kun ei ole ehtinyt vaunulle tekee mitään. no kyllä se tuol tallis pysyy tekemättäkin
![]()
Työntelin h----tin painavaa lunta pihasta pois.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3096 3097 [3098] 3099 3100 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|