|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3090 3091 [3092] 3093 3094 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eihän se pitkää kokemusta edellytä, vaan edustamis- ja neuvottelutaitoja.Pistetään harkintaan Täytyy harjoitella vielä noita taitoja ja vähän vaatii vielä hieno säätöä ![]() ^
Jokaisessa työvuorossa teet jo sitä. Puhejudo on se tärkein ase. Ja mitä joutavia enempää pohtimaan, kun olet diplomaattina ollut jo vuosikausia.
Pitää käyttää nämä leudot ilmat hyväksi niin kauan kuin niitä on. Pesin Atrian. Ei se ihan sataprosenttisen puhdas ole, mutta kelpaa mulle.
Lähenpä minäkin huljuuttelemaan henkilöautot. Hymer on turvassa hallilla, puhtaana paitsi katto.
Valmistauduttu henkisesti istumaan huominen päivä koulunpenkillä
![]() Valmistauduttu henkisesti istumaan huominen päivä koulunpenkilläEi käy kateeksi, rankkaa hommaa äkkiseltään tuo koulussa olo. Mulla olisi huomenissa vain muutama tunti töitä, torstai vapaa ja sitten olisikin muutama päivä lommoo. Saunan lauteille näytin hiomakonetta, kyllä on taas vaaleat lauteet. Tosin oli mulla tarkoitus uusia lauteet mutta laiskuus iski kun molemmat poijat hommasvat uudet kämpät niin siellähän se mun vapaa-aika kohta meneepi. Huilaillaan nyt muutama päivä. Tänään kävin postista hakemassa varustevyön, nyt on sit turvavälineet/voimankäyttö välineet oikeassa vyössä, tkp puuttuu vielä sitä ei saa yksityishenkilö ostaa vaan firman kautta.Mutta sekin tulee enskuussa, kun otetaan isompi satsi, niin saadaan halvempi kpl hinta. Pöytä sotkunen, kun tehdään muuttoa.
![]() ![]() ![]() Ostettu uudet patjat ja petari,tosin saa vasta parin viikon päästä.Uusittu myös kahvinkeitin,nyt saa ajastimella valmiit kahvit aamuksi.Pari liimapuulevyä Puuilosta,niin saa tehtyä rouvalle pari pöytätasoa rouvalle kodinh.huoneeseen.S iinäpä tämä ilta töiden jälkeen on vierähtänyt.
Ostin alumiinivanteilla olevan kitkarengas sarjan! tulee venetraileriin. maksoi mustikoita
![]()
Het aamutuimaan boottasin työpöydän. Nyt on taas vaaterissa.
Kolmella jalalla toimiva, sähköisesti nostettava pöytä, vetää pöytälevyä parin asteen kallistukseen ajan kanssa. Ilmeisesti jalat eivät ole 100% synkassa. Kuulostaa pieneltä mutta tuntuu tosi oudolta. Kävelin Fuengirolassa Ferian ympäri. Ompa autoja.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3090 3091 [3092] 3093 3094 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|