Puita. Näytettiin Stihlin ketjulle vähän Dremeliä niin jo rupesi puremaan puuhun.
Vähän hemmetin tehokas tuommoinen 8 tonnin halkaisukone, Jyskästä hain 299,-, kimppakoneeksi naapurin kanssa. Se on nuppikuorma rankaa nyt pätkittynä ja osa jo halkaistunakin.
Kannattaa niitä akkuja latailla kesken talveakin, itse laitan auton lataukseen ja samalla lattialämmityksen myötä hiukan kosteudenpoistoa kuukauden välein, aina sieltä muutama prosentti on hävinnyt auton oman mittarin mukaan.
jovain olen talvellakin lataillut akustoa, tuota lattialämmitystä en niin pidä tärkeänä vaikka se onkin pirtissä...onkohan siitä oikiasti mitään hyötyä talvella lämmitellä lattiaa kun on oikiastikkin ihan hyvä ilman kierto pirtissä....
Voinee mennä uskon puolelle mitä tulee tuohon kosteuden poistoon lattialämmityksen avulla mutta sillä saa nostettua auton sisälämpötilaa 2.5 asteella ulkolämpötilaan nähden joten sen vuoksi olen sitä silloin tällöin käyttänyt.
nyt on messut mesuiltu helsingis olipa antoisat messut kaikkea oli tarjolla laidasta laitaan
suurin ihmetelyn aiheeni oli rotta agility .. ahkeraan ne vilistivät vikkelään esteitään pitki aikaakin siitä vilistyksestä mitattiin ja palkintoja jaettiin
yökötys oli booakärmeen kansa kuvaus en voinut edes katsoa sitä touhua .. oli niin inhokki hommaa että karvat nousi pystyyn
koiria , kissoja , papukaijoja pupujussei ,hamstereita ym eleäimiä oli sankoin joukoin nähtävänä
luomu ruokia juustoja glökejä ym herkkuja tarjolla
kaikkea kivaa pujahti myöskin mukaan jopa joulupukin säkin täyttetäkin löytyi kivasti...
Eipä tässä muuta,viimeyö meni sen rattijuopon ,ja siitä johtuvissa jälkipyykissä,taitaa homma jatkua,poliisit ajoivat auton TB,lle,kaveri pääsi putkasta,tuli bussilla kylälle,avaimet autoon oli jätetty TB,lle ,nyt kaveri on taas liikenteessä !!