Hain pari peräkärryllistä takkapuita, kun ilmatteeksi sain. Piti viedä työmaalle ne säilöön kun puuliiteri on jo täynnä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3072 3073 [3074] 3075 3076 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hain pari peräkärryllistä takkapuita, kun ilmatteeksi sain. Piti viedä työmaalle ne säilöön kun puuliiteri on jo täynnä.
Palattu onnistuneelta reissulta
Palattu onnistuneelta reissultaälä muistuta huominen vielä aurinkoa ja sitte täälläkin sama surkeus edessä Kyllä se näin taitaa olla, että paras olisi olla reissussa kaamoksen aikana ja nauttia kesästä silloin kun se on saatavissa.
Se ei vaan onnistu lapsiperheessä matkailuautoreissu rospuuttoaikana, eikä säätakuuta ole kuin harvoissa paikoissa. Etelä-Espanjan lisäksi ehkä Kreikassa. Etelä-Italiakin saattaa olla epävakainen. Vaan pittää kulkea sitten muulla tavoilla sen minkä pystyy. Ylihuomenna risteilylle.
Tänään oon fundeerannut ulkoilun mielekkyyttä kun räpäskä lentää taivaalta vasten naamataulua. Olis ehkä mukavampaa ilman...
Tilasin ajan veikkaukseen
Kohta se opettaminen taas alkaa. Nyt onkin 2 oppilasta.Kyllä itellä on tänäänkin ollut joku ajatus mielessä tuosta talvesta vaikka täällä etelä Espanjasssa. Onhan Marras-Tammikuu hieman epävakaampaa mutta yli 15 tyypillisesti kuitenkin.
Huawei Health on taltioinut täällä keskimäärin 25000askelta/päivä viimeiselle viikolle. Lisäksi fillarilla yli 60km. Enkä mä oo tehnyt muuta kuin liikkunut paikasta toiseen tukiskellen eri asioita. No jos menee kuin suunniteltu niin 2-3kk tästä talvesta menee täällä useassa jaksossa. älä muistutaPilven hattaraa ei näy. Palattu pippurisumutin koulutuksesta ja 5h saairaala keikalta.Tarkastus aamu yön potkusta ja poliisit saavat lausunnon sairaalasta.
kävin heittämässä kaverin lentokentälle, muutti espanjaan talveksi. Nyt oon jo jonkin aikaa ollut duunissa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3072 3073 [3074] 3075 3076 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|