En, muistaakseni luki vain oikealla seinällä vaurioita. Toisaalta rullatavaralla paikkaa nopeasti suoraan päälle.
No juu paikkaa jos laittaa vain vauriokohdan mut koko seinän pellittäminen pystyyn päin ja vanhan päälle on jo jonkinlainen operaatio kun ikkunat ja katon ja seinän sekä seinän vaakalista pitää irrottaa ja ovenpuolella ei onnistu laittaa vanhan päälle koko seinää kundi riitä ovenkarmissa vara kasvattaa seinän paksuutta. Tokikin vanhempaan kalustoon se täsmäpaikkaus siististi on aivan ok ratkaisu. Valkoisella liimamassalla olen yhden pienen kohun paikannut missä ei ollut reikää. Aika siistin sai kun hieman aikaa antoi tasoitetun massan olla ja sitten kostutetulla kuulavasaroidun pellinpalalla painoi sen kuvion siihen massaan
Mä aina mielessäni korjaan jo ennen tarjouksen tekemistä nuo laitteet ja melko hyvin olen yleensä budjetin saanut pidettyä suunnitellussa. Nyt sinne jäi vielä se 560 hobby saas nähdä mihin sen hinta nousee. Sen olen jo mielessäni korjannut siten että sängyn kohdalta otetaan ikkuna seinästä pois ja siirretään se keittiön kohdalle rikkimennen tilalle ja kerrossängyn pieni ikkuna myös pois ja sitten seinäpseinäpellin vaihto ehjään. Runkoputkiston vain ku merkkaa niin on mahdollista se ikkuna joskus laittaa takaisin jos tulee sellainen olo

olikohan avk sivuilta kurkattuna nyt 2500 tarjottu. Paras olisi kun laitteen ostohinta olisi noin 2-2500 e ja osat 500-1000 ja siihen katsastus ja kulut niin sen voisi keväällä laittaa 5-6ke kiertoon. Tuon hintaluokan vaunusta pääsee vielä kivuttomasti eroon kunhan on hyvin ja siististi korjattu, 2000 luvulta ja kuiva