Minulle se tekee töitä koko ajan, siis VILPPI ( vesi-ilmalämpöpumppu ).
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3064 3065 [3066] 3067 3068 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minulle se tekee töitä koko ajan, siis VILPPI ( vesi-ilmalämpöpumppu ).
Töitähän tässä on tehty ja kaikkea muuta. Eilen posti toi tommosen, jotta nyt ollaan lähempänä, seuraavaa askelta parempaan elämänlaatuun.Nyt on ihan pakko kysyä. Mites tupakka? Terveh Espanjasta. Onnittelut Ristolle.
Nastarenkaat Hondaan alle,oli eilen illalla tiet jäässä kun ajeltiin Tyrnävältä Ouluun,maltilla tultiin.Pesin kesär.vanteet niin mukavampi laittaa sitten alle.Haravointia,eli koivun lehtien keräilyä.Nyt sauna lämpenee...
Onnittelut Ristolle.Alkomahoolin en ole koskenut, enkä koske.Tupakkia kyllä menee mutta se ei haittaa, kun se ei haittaa näitä hommia, ja täytyy sanoa et en muista millon on ollut asiat näin hyvin Ja paino tippuu koko ajan, maalikuussa paino oli 114kg, nyt 79kgNo jopas... Miten tuo temppu tehdään? Itseltäkin pitäis muutama kilo saada pois. Soitettu Carunan vikapalveluun
sähkötaulusta hävis yks vaihe ja tietysti se jonka takana on kaivon pumppu No jopas...Helppo homma alkomahooli pois, ja säännöliset ruokailuajat, voi olla joillekkin kova pala toi alkoholi, mutta en ala moralisoimaan. Ja syön ihan normaalisti, myös roska ruokaa.
Lähtöä tehdään Istanbulin lennolle. Luonnikasta reissua! Hautuumaat kierreltiin lähellä ja kauempaakin, tuli tunne ettei noita tartte enää muorin kanssa enää ensi kesänä kierrellä, toivottavasti oon väärässä.. No nyt käytiin monen monta hautaa katsomassa, yhtä monta tarinaa kuulin. Pihan haravoin, sen seitsemän ledvalosarjaa laitoin paikoilleen, mutten vielä niihin ähköä laittanut. Siskolikan mökilläkin kerettiin valoisan aikana käydä, saunottu pihasaunassa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3064 3065 [3066] 3067 3068 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|