Työviikko takana,ja ilta juhlitaan kahden lapsenlapsen 1-v synttäreitä.Molemma t ihania tyttöjä,ikäeroa heillä 10 päivää.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3063 3064 [3065] 3066 3067 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Työviikko takana,ja ilta juhlitaan kahden lapsenlapsen 1-v synttäreitä.Molemma t ihania tyttöjä,ikäeroa heillä 10 päivää.
Taas kerran kävin tuurilla lehmässä.
Eikä tuossa kaikki, molemmat pojat ilmoittivat ostavansa omakotitalot ja pitäis tehdä pientä pintaremppaa. Enpä taidakkaan vielä jäädä eläkkeelle, töissä varman pääsee helpommalla..
Lyhyesti ja ytimekkäästi; Juopotellu
![]() Lyhyesti ja ytimekkäästi; JuopotelluOikein!! Mutta jospa minä huomenna voisin tehdä samaa, aamulla pitää käyttää äitee isäukon haudalla kun kerran lupasin. Ja emäntää tietenniin kaupoill. Oikein!! Mutta jospa minä huomenna voisin tehdä samaa, aamulla pitää käyttää äitee isäukon haudalla kun kerran lupasin. Ja emäntää tietenniin kaupoill.No pittää tunnistaa, siivosin talon, mutta ainostaa siksi että tiesin että pittää joupotella tämä ilta ja vaimokin tulee kotiin pojan kera. Illlan valo hetki oli kun poika kertoi menevänsä kun päästötodistuksen saa Suomen armejaan harjoittelemaan. on tuullut ja satanut koko päivän ja mui... tunkee joka syksy paskojaan. No iteppä oon urani valinut ![]() Käyty luistelemassa kesärenkailla näläkämaalta pittäin rovaniemellä. Takasi oli pakko ajella posio-kuusamo reittiä. Oli pitempi mutta itsesuojeluvaisto voitti vaikka kuinka on neliveto. Oli nimittäin poijjat liukasta ranua-rollo välillä! Ja sattupa yksi tuore tieltä suistuminenki kohalle, ranualta muutama kilometri rovaniemeä päin oli seatin tila-auto katollaan ravissa.
N.800km ja 10 tuntia meni, yhdet käteiskaupat tein ja toivottavasti olen kohtuuhyväkuntoisen etuteltan uusi omistaja Suoritin C1 ajotutkinnon entisen ABE kortin lisukkeeksiPaljonko maksoi kortin korotus? Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla Lähtöä tehdään Istanbulin lennolle.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla Lähtöä tehdään Istanbulin lennolle.Mukavaa reissua! Kävimme kalakaverin kanssa siian pyynnissä ja muutamia saimme! Vaihdettu nastarenkaat farkun alle.
Mukavaa reissua!Kiitos paljon. Lähtöä tehdään Istanbulin lennolle.Mukavaa syyslomaa. Lähtöä tehdään Istanbulin lennolle. Nauttikaa koko rahan edestä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3063 3064 [3065] 3066 3067 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|