Palattu töistä.MJO Alkoholin lopettaminen ja säännölliset ruokailuajat...Ja työ.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3053 3054 [3055] 3056 3057 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Palattu töistä.MJO Alkoholin lopettaminen ja säännölliset ruokailuajat...Ja työ.
Huomennta vaan! Kyllä ois väsyttänyt, mutta ei valiteta, kohta 8h direktiivi koulutukseen.
Huomennta vaan! Kyllä ois väsyttänyt, mutta ei valiteta, kohta 8h direktiivi koulutukseen.Yötyö lihottaa keskimäärin. Ei vaan, hienosti olet saanut itsesi kuntoon Myivät niin halvalla lehtipuhaltimen mulle jotta auton laitto jäi . Varmaan siksi, kun se on joillekin autoa pahempi kyrvänjatke, nimenomaan sellainen polttomoottorikäytt öinen. Yksikin lehti kun putoaa tontille, niin vehje käyntiin ja sitten ainokaista siirretään tonttia ympäsi. Hyi helkutti.... Ja oottakaas kun kehitän siihen suulakkeen joka ulettuu ränneihin asti Katso, että on sitten ehdottomasti kuiva keli. Muuten joudut pesemään kaiken, mitä on lähihehtaarilla.
Pöllyttelin vähän koivunlehtiä ajotieltä lehtipuhaltimella.. ...
Pöllyttelin vähän koivunlehtiä ajotieltä lehtipuhaltimella.. ... ,,, eli annoit vähän VW:llä usvaa putkesta ,,,! Jess, ihan oikein,, Kirottu Hobbyn lämmitysjärjestelmä n rakentaja/suunnittelija alimpaan h.... :vettiin. Olen ihmetellyt miksi sängyn päädyssä vaunun etuseinässä olevasta patterista ei tunnu nousevan lämpöä ollenkaan vaikka seinässä olevassa ilmasolassa on ihan hyvä rako. Poistin päivällä mielenkiinnosta peitelevyn ja alta löytyi lämpöpatterilta tuleva lämmön ohjauslevy joka oli ruuvattu yläosastaan suoraan seinään estäen patterilta nousevan lämmön kulun täydellisesti. Ihmettelen mikä tarkoitus tuolla on ollut. Vaan eipä ole enää, laitoin 40 mm välystä seinän ja levyn väliin.
Haettu naapurin metsästä Volvolla polttopuita
Kirottu Hobbyn lämmitysjärjestelmä n rakentaja/suunnittelija alimpaan h.... :vettiin. Olen ihmetellyt miksi sängyn päädyssä vaunun etuseinässä olevasta patterista ei tunnu nousevan lämpöä ollenkaan vaikka seinässä olevassa ilmasolassa on ihan hyvä rako. Poistin päivällä mielenkiinnosta peitelevyn ja alta löytyi lämpöpatterilta tuleva lämmön ohjauslevy joka oli ruuvattu yläosastaan suoraan seinään estäen patterilta nousevan lämmön kulun täydellisesti. Ihmettelen mikä tarkoitus tuolla on ollut. Vaan eipä ole enää, laitoin 40 mm välystä seinän ja levyn väliin.Minä aikoinaan ihmettelin tuota adriaamme kun sen ruokapöydän alunen oli jääkylmä. Oli siellä ilmalämmön suullake hienosti paikoillaan mutta lämpöputken paikalla olikin vesisäiliön täyttöputki. Että kyllä muidenkin tehtaiden rakentaja/suunnittelija osaa mokata. Mäntän museot tutkittu, parin vuoden tauon jälkeen. Ei sitä lakkaa hämmästelemästä, että miten pienessä maalaiskaupungissa voi olla taidetta, jota yleensä voi nähdä vain suurten eurooppalaiskaupunk ien ykkösmuseoissa.
Paikallisempi valokuvanäyttely Mäntän entisestä lääkäristä Hannu Lenkkeristä oli mainio myös, toisella tavalla. Tuntemani maalaislääkäri Kiminkinen jää kakkoseksi, ja asiakkaiden kannalta hyvä niin. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3053 3054 [3055] 3056 3057 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|