^
Lähes samat sanat täältä. Nyt jo yli 20 vuotta helpottanut kun oon ollut palkkatyöläinen yrittäjän sijaan
Lähes samat sanat täältä. Nyt jo yli 20 vuotta helpottanut kun oon ollut palkkatyöläinen yrittäjän sijaan
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3051 3052 [3053] 3054 3055 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Lähes samat sanat täältä. Nyt jo yli 20 vuotta helpottanut kun oon ollut palkkatyöläinen yrittäjän sijaan Ja vielä innoistuksissaan ottaa loparit ikivirasta.......
Tuttavapiirissä sattui noin, nyt on kummatkin suomen suurimmalla työnantajalla ja velkaa niin ettei paskalle taivu Viimeksi ennen suomen armejaa ollut orjan hommissa. Sen jälkeen oman onnen seppä, paras mahdollinen homma kun jättää sen yrittäjä liitteen pois ja rupeaa tekemään hommia.
Eli pitää kyetä nostamaan joka kuukausi vähintäin 10 % parempaa tiliä kuin palkkallisen. Tietysti pitää myös kyetä maksamaan rehellisesti oikean kokoiset eläkkeet ja muut maksut. Vapaata ja lomia pitää pystyä pitämään vähintäin palkollisen verran. Silloin on hinnoittelu hommansa oikein, muuten se on vain sitä kuuluisaa yrittämistä. Enpä itsekään ole muilla ollut töissä 17 vuoteen. Sanoin vaan jos ei mitään hajua ole asiasta ja tekee vielä edellämainitut keikaukset. Meidän firma kun aloitti olin vielä itse 6v vierailla töissä.
Jos ei palkkaa ketään eikä joudu investoimaan kovin paljoa, niin riskit on pienemmät. TD:llä se hyvä puoli, että voi aina hypätä tekemään vieraalle keikkaa, jos ei bisnes vedä. Paljon kiinni siitä, miten on alkupääomia. Byrokratia kanssa heti hoitoon ja hyvä tilitoimisto avuksi.
Jos ei palkkaa ketään eikä joudu investoimaan kovin paljoa, niin riskit on pienemmät. TD:llä se hyvä puoli, että voi aina hypätä tekemään vieraalle keikkaa, jos ei bisnes vedä. Vielähän emme ole kuulleet, tuleeko oma invataksi, vai mitä.... Jos ei palkkaa ketään eikä joudu investoimaan kovin paljoa, niin riskit on pienemmät. TD:llä se hyvä puoli, että voi aina hypätä tekemään vieraalle keikkaa, jos ei bisnes vedä. Paljon kiinni siitä, miten on alkupääomia. Byrokratia kanssa heti hoitoon ja hyvä tilitoimisto avuksi.Entäs se vaimon virma sillä aikaa. Maksaa eläkkeitä jne hela tiden ! TD:hän olisi hänellä töissä. Pitäisikö vaimon lomauttaa TD jotta palkkaturva maksaisi ? Vaimoa ei muistaakseni ole ja TD puhui jossain vaiheessa muuttamisesta vaunuun. Noin saa tietty eri osoitteet ja ainakin toinen tulee yhteiskuntakelpoise ksi ja oikeutetuksi erilaisiin etuuksiin.
Vaimoa ei muistaakseni ole ja TD puhui jossain vaiheessa muuttamisesta vaunuun. Noin saa tietty eri osoitteet ja ainakin toinen tulee yhteiskuntakelpoise ksi ja oikeutetuksi erilaisiin etuuksiin. Ai niinkö ? Itse käsitin toistepäin ![]() Meillä menis niin, että firma ois emännän ja minä palkkatyöläinen. Välillä puhuu kyllä paljon, osa taitaa mennä ohi. Tarkoitetaanko, että emäntä on avokki, ei aviovaimo.
Huomasin ongelman. Yks kartta tuhoutunu lähes lukemattomaks. Kysymys. Missä Saksassa myydään näitä Stellplaz kirjoja?
Huomasin ongelman. Yks kartta tuhoutunu lähes lukemattomaks. Kysymys. Missä Saksassa myydään näitä Stellplaz kirjoja?Huolto-asemat, isot automarketit tyyliin Real https://www.real.de/markt/ , kaufland https://www.kaufland.de/angebote/prospekte.html Ja tietysti karavan tarvike kaupat esimerkiksi reimon jälleenmyyjät. Tuonne hakukenttää paikka missä olet ja osoitteet löytyy. https://www.reimo.com/de/fachhaendlersuche_msvc On se yritys sitten kenen hyvänsäEmännällä kokemusta Kokkolan varikon ruokalasta yli 10V. Myi sen ja tuli opiskelemaan liisää Jyväskylään, ja kaikki omistamansa firman paperit löytyy vielä meidän kellarista. ja itsellä autokaupasta -90 luvulta, eikä emäntä lopeta nykystä työtä. Tarkoitetaanko, että emäntä on avokki, ei aviovaimo.Tyttöystävä 19V ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3051 3052 [3053] 3054 3055 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|