Laitoinpa suhteen kuntoon. Kyllä timanttisormuksella saa ihmeitä aikaan.Montako Rakia jouduit tinkaamisen yhteydessä juomaan
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3050 3051 [3052] 3053 3054 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitoinpa suhteen kuntoon. Kyllä timanttisormuksella saa ihmeitä aikaan.Montako Rakia jouduit tinkaamisen yhteydessä juomaan Silloin sinä maksat verot palkastasi, emäntäsi joutuu maksamaan sinun sosiaalikulut,eläkevakuutukset, ottamaan vakuutukset työntekijälle jne Ja jos käy firmailun kanssa huonosti, niin emännältä menee luottotiedot ja Tiplomaatti vaan porskuttaa... Montako Rakia jouduit tinkaamisen yhteydessä juomaanNo jokusen jouduin ottamaan ennenkuin hinta oli kohdallaan. Mokomat yritti laimentaa sitä vedellä. Itse tänään vaihdoin logon palkkakuittini yläkulmaan, johan sitä 5v on kateltukin
![]() Kohta töihin jossa menee aamu kuuteen ja sitten illaksi klo.21.00 Lievestuoreelle jossa menee 02.00, ja sitten kotia vähäksi aikaa ja aamulla alkaa klo.9.00 8h direktiivikoulutus jotta saa ajaa taas taksia, illaksi klo.21.00 rautalammille.
Käyty rumakurun lähellä tallustelemassa.
https://www.google.fi/maps/@68.3831668,27.4977154,2901m/data=!3m1!1e3?hl=fi Tänään on kiivetty n. 2000 porrasta ylös ja tietty tultu alaskin, välillä kantamusten kanssa. Onneksi siitä maksetaan palkkaa.
Joskus vielä.. Hitto oon tainnu saada liikaa aurinkoa. Näin kamalan painajaisen. Olin autokaupoilla hienossa liikkeessä ja ostin citikan c3 mallin.
tosin se oli ainut ehjä auto koko kaupassa. Mistä nuo unien aiheet oikeesti tuleekaan? Mutta kohta aamupalalle ja rantsulle makoilemaan, huomenna tähän aikaan ollaankin jo lentokoneessa matkalla kohti seutulaa.Hitto oon tainnu saada liikaa aurinkoa. Näin kamalan painajaisen. Olin autokaupoilla hienossa liikkeessä ja ostin citikan c3 mallin.Kauheita nuo painajaiset. Ota yksi raki ja uudelleen unille ![]()
Hitto oon tainnu saada liikaa aurinkoa. Näin kamalan painajaisen. Olin autokaupoilla hienossa liikkeessä ja ostin citikan c3 mallin. En voi muuta todeta, kuin että siellä rantsussa kannattaa nyt taltioida leppoisan aurinkoista näkymään talteen kotimaan tulevaa räntäsadetta ja märän liukkaita kelejä silmällä pitäen. Ei muuta kuin oikein leppoisaa etelän lomapäivän jatkumoa! Sipun kanssa samoissa hommissa, matkamökkiin eväitä pakkailen ja jäitä polttelen
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3050 3051 [3052] 3053 3054 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|