Vaunu kotiutettu kausipaikaltaanMeinaatko vaunun laittaa talvsäilöön

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3042 3043 [3044] 3045 3046 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vaunu kotiutettu kausipaikaltaanMeinaatko vaunun laittaa talvsäilöön ![]() Oleko harkinnut hoitoon hakeutumista? Mitä varten minun pitäisi hoitoon hakeutua, sinähän sitä selvästi tarvitset. Onnistunut koeajo päiväÄlä nyt pidä hullua jännityksessä ![]() siirrytty työmaalta toiselle autolla 7,5 h jonka jälkeen työskennelty 3 h.
Älä nyt pidä hullua jännityksessäKoeajo päivä vaan Pitäähän sitä olla teilläkin jotain odotettavaa ![]()
Paljonko tuodaan?? Enhän toki haluaisi esiintyä ahneena possuna mutta jos kymmenen pakettia tilaisin? Jatkot yv:nä. Tänään on naurettu Torissa olevalle koiranmyynti -ilmoitukselle. https://m.tori.fi/vi/40545755.htm p.s. Ei muuten mutta tuo ilmoituksen otsikko pisti hekottamaan Onnistunut koeajo päiväMinä olen käsittänyt että autot ostetaan. Joskus 1980 luvun loppu puolella olen viimeksi käynyt koesjamassa auton jonka olen ostanut😉 Mitä varten minun pitäisi hoitoon hakeutua, sinähän sitä selvästi tarvitset. Lainaus 8 §. Kun kirjoitat, ole kohtelias ja noudata hyviä tapoja. Älä kirjoita päihtyneenä tai kiihtyneenä. Siitä ei seuraa hyvää kenellekään, kaikkein vähiten sinulle itsellesi.Lienee sinun parempi olla kirjoittamatta. Lienee sinun parempi olla kirjoittamatta. Pahemman luokan virhearviointi. Kuten kaikki muutkin vastauksesi. Pahemman luokan virhearviointi. Kuten kaikki muutkin vastauksesi. ![]() Laittakaa nyt hyvän tähden tuo Mautoilija pihalle koko foorumilta. Eihän tuota jatkuvaa riidan haastoa jaksa kukaan katsella.
Joka asiaan olet tunkemassa itsesi! Koeta olla ...kele, yksi päivä kirjoittamatta jos et osaa muuta kun vittuilla ja aukoa päätä! Laittakaa nyt hyvän tähden tuo Mautoilija pihalle koko foorumilta. Eihän tuota jatkuvaa riidan haastoa jaksa kukaan katsella.Aina kun on jotain ongelmaa foorumilla , kannattaa laittaa ylläpidolle asiasta selvityspyyntö , oheisen kuvan kohdasta saa viestin suoraan 99:lle. Vaunu kotiutettu kausipaikaltaan On sulla iso parkkipaikka! ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3042 3043 [3044] 3045 3046 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|