Nyt TD:llä menee lujaa...
Toivottavasti ei seuraavana sairautena saada lukea vauhtisokeudesta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3041 3042 [3043] 3044 3045 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nyt TD:llä menee lujaa... Toivottavasti ei seuraavana sairautena saada lukea vauhtisokeudesta. ei täältä mitään arkkuun mukaansa kai kannata ottaa Ei välttämättä itse saa mutta lapsille kannattaa säästää. 👍🏻 Ei välttämättä itse saa mutta lapsille kannattaa säästää. 👍🏻 Kunhan ei velkaista pesää jätä jälkeensä. Itse olen luopunut lasten hyväksi omista perinnöistä ja lapset on saaneet jotain silloin kun heillä on oma elämä on ollut vasta aluillaan ja itsenäinen elämä rakenteilla. Jos nyt tilastojen mukaan kiikun täällä vielä parikymmentä vuotta niin lapset on pärjänneet omillaan hyvinkin pitkään. Ei ne siinä vaiheessa sitä perintöä tarvitse. Ei välttämättä itse saa mutta lapsille kannattaa säästää. 👍🏻Ne saakoot tyytyä sijoitus osakkeeseen kaupungissa ja siihen mahdolliseen mökkiin levillä mikä on vielä ostamatta ja maksamatta ![]() Ei tupakoimattomat mitään rahaa tuo, vaan ne jotka sen lopettaa.Tai lopettaneet jo aiemmin
Purkka- ja vesimelonifriikkinä olen tänään kaipaillut lisää tätä purukumia, jollaista ostin kesällä Turkista. Vaan eipä nyt ole kanavat sinne kunnossa.
![]() http://www.ulker.com.tr/en/product/2732 Paljonko se kaljakoppa suomessa maksaa, 20€ ?Koppa kaljaa päivässä ![]() Mähän sanoin että joudut isomman vetokyvyn hankkimaan. Olikohan tuossa koukkuakaan, jos ei ollu piilossa. Eli sitten koukun asennukseen. Koppa kaljaa päivässä Totta hitossa, mikä maitonaama sinä oikein olet? ![]() Totta hitossa, mikä maitonaama sinä oikein olet?Oleko harkinnut hoitoon hakeutumista? Purkka- ja vesimelonifriikkinä olen tänään kaipaillut lisää tätä purukumia, jollaista ostin kesällä Turkista. Vaan eipä nyt ole kanavat sinne kunnossa.Paljonko tuodaan?? Opistolla opetushommissa kävin. Vaunu kotiutettu kausipaikaltaan
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3041 3042 [3043] 3044 3045 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|