Meitä tänään kuusi, ja kyllä tosta paini historiasta on kans ,ja lisäksi karjanajosta hyötyä.
Hännästäkö otat kiinni

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3036 3037 [3038] 3039 3040 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Meitä tänään kuusi, ja kyllä tosta paini historiasta on kans ,ja lisäksi karjanajosta hyötyä. Hännästäkö otat kiinni ![]() Pappani sanoi aina kun jostakin henkilöstä puhuttiin "isoja",
että aina se on hevoselle ajaja löytynyt,ennemmin tai myöhemmin. Kyllä tekijöitä on mutta kun ei kukaan halua maksaa mitään. Ei ainakaan tässä tapauksessa, ollut siitä kiinni. Ammattimiehelle, ammattimiehen palkka. Hyvä että sulla paukkua riittää. Tuon edellä kuvatun tilanteen kertoi "kaluunaherra" joka sentään nostaa 220kg penkissä ja kädetkin kuin ison ihmisen reidet .Jotain on mennyt pieleen kun pitää painia. Mä en kyllä viitsi retostella julkisestikkaan työpaikkani rytinällä Jotain on mennyt pieleen kun pitää painia. Mä en kyllä viitsi retostella julkisestikkaan työpaikkani rytinälläSiellä sitä varmaan riittää ![]() Ei ainakaan tässä tapauksessa, ollut siitä kiinni. Ammattimiehelle, ammattimiehen palkka.Niin mikä se sitten milloinkin sattuu olla. Enntiedä korjaamoalan tessiä mitä pitäis olla mutta tuskin pohjapalkka iso on mistä lähdetään. Itsekkin joskus moisiin hommiin ajattelin mutta totesin että pitäis kyllä omat kulutustottumukset muuttaa aikalailla Tulee mieleen elävästi kun kaks sorayrittäjää keskusteli paikallisessa kuppilassa kun toinen siinä sitten kehui jotta millähän ihmeellä sitä sais lisää kuskeja niin toinen vain kysyi -ootko rahalla koittanu? ![]() Siellä sitä varmaan riittää Valitettavasti riittää. Näkyy olevan samat harrastukset Näköjään 😎 Tässä päivän saalis putsattuna, tosin osa on jo kuivauksessa. ![]() Jotain on mennyt pieleen kun pitää painia. Mä en kyllä viitsi retostella julkisestikkaan työpaikkani rytinälläEi onneksi ole vielä tarttenut painia, muutakun ottaa oikea ote kädestä, ja sen jälkeen voi mennä panimiseksi jos laittaa vielä vastaan. Niin pitkälle mennään puhumalla, kun voidaan. Siirrytty pariksi päiväksi Ekenäs campingiin. Aurinko paistaa, 17 lämmintä ja väkeäkin melko paljon.
Kyllä se on hyvä että on näitä alueita auki syksylläkin (lähellä keskustaa). Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3036 3037 [3038] 3039 3040 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|