Terkkuja itärajalta. Viipurin veikoilla iltaoluellaEikö sitä sielläkään saa kuin kolmosta? 😉
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3023 3024 [3025] 3026 3027 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Terkkuja itärajalta. Viipurin veikoilla iltaoluellaEikö sitä sielläkään saa kuin kolmosta? 😉 Valmisteltu vaunua jälleen talviteloille eli tavaroita tyhjennelty, paljon sitä on vaunuun tavaraa kertynytkin.
Reilu 2 viikkoa ja meidän Nalle pääsee sateelta suojaan lämpimään tilaan. ja sitten huomenna kohti Lahden messuja ![]() Eikö sitä sielläkään saa kuin kolmosta? 😉Saa toki, tää on kuskin kohtalo. Muut ottaapi no 7:kaa mä tyydyn pariin keppanaan. Ah niin tutun turvallinen yöpymispaikka..😁Ah niin on tämäkin ![]() Purin eilen kaverin vanhan viimeistely naulaimen josta oli muutama tiiviste rikki. Maahantuoja kertoi ettei noin ikivanhaan pasolde mustangiin ole saanut osia aikoihin. Löysin jenkkilästä kolme myyjää ja kaikkien kohdalla sama tulos Ei toimita tänne. Lähetin sitten viestin EBayn kautta toimivalle myyjälle voisiko toimittaa Suomeen. Meni pari tuntia ja tuli viesti "joo sain sen pystyyn ja linkki alla. Klikkasin linkkiä ja sain tehtyä tilauksen Ebayn kautta. Näkyy joskus auttavan kun ottaa yhteyttä suoraan myyjään.
Seisontailmoitus Trafille, eli reissut paketissa tälle suvelle, matkaa tuli taitettua n. 15000 km.
Ihan kuin se talvi olis jo tulossa kuin vaunut menee suojaan. Itse meinaan viellä vaunuilla mökillä. Venekin on viellä vedessä
![]() Aamust lähtien olen mennyt ja touhunut, ja laitoin aamulla piruttani työhakemuksen inva/taksi kuski paikkaan, kun kattelin taksi firmoja, ei ollut yhtään vapaata paikkaa. Mutta pistin sähköpostia erääseen firmaan ja vastaus tuli viidessä minuutissa, niin vastas jotta lokakuussa aukeaa vakituinen paikka todennäkösesti. Ens viikolla tavataan, ja keskustellaan. Näin se elämä hymyilee :DHuomenna töihin mänttään klo.23-04.00, sit kotia vaatteitten vaihto ja kohti lahtea sieltä toden näkösesti vaunu perässä kohti kokkolaa ja sitten kotia. Ja kaikille tiedoksi vaikka vaunu vaihdettiin, niin ei nähdä nälkää.
Ei uskota ellet ota kuvaa. 😂Vaikka aamulla sen pojan viet ABC;lle aamuravinnon syömään, niin opeta myös kuinka kunnon aamupala tehdään aivan itse ja nautitaan ![]() Aamust lähtien olen mennyt ja touhunut, ja laitoin aamulla piruttani työhakemuksen inva/taksi kuski paikkaan, kun kattelin taksi firmoja, ei ollut yhtään vapaata paikkaa. Mutta pistin sähköpostia erääseen firmaan ja vastaus tuli viidessä minuutissa, niin vastas jotta lokakuussa aukeaa vakituinen paikka todennäkösesti. Ens viikolla tavataan, ja keskustellaan. Näin se elämä hymyilee :DHuomenna töihin mänttään klo.23-04.00, sit kotia vaatteitten vaihto ja kohti lahtea sieltä toden näkösesti vaunu perässä kohti kokkolaa ja sitten kotia. Ja kaikille tiedoksi vaikka vaunu vaihdettiin, niin ei nähdä nälkää. Anteeksi maalaisuuteni, minä käsitin kyllä että vaunu tulee ensi vuonna eli onko tämä "väliaika" vaunu liikkeestä? Ei uskota ellet ota kuvaa. 😂Otin leiristä kuvan. Joko nyt uskot? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3023 3024 [3025] 3026 3027 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|