Pysy Polarissa ja unohda Kabe.Huomenna ollaan viisaampia

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3010 3011 [3012] 3013 3014 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pysy Polarissa ja unohda Kabe.Huomenna ollaan viisaampia ![]() Itse asiassa huomaa kyllä Mersun perässä tuon ja aika nöyrästi liikkuu. Ennen vedin kutakuinkin samanpainoista Cabbyä Audi Q7:lla ja tuli kyllä huomattavasti helpommin perässä. No seuraavan kerran perään joskus toukokuun puolivälissä ensi vuonnaTuossa vantaalla on keltainen T@b ja veturina keltainen Pickup jossa sama pata kuin Viperissä (huhun mukaan kutitettuna) siinä tehopainosuhde kohdallaan ![]() Kaveri osti 2014 uuden KABE Royalin ja nyt on hukannut pois, vikaa vikaa vikaa ja myyjäliike vielä yritti lirittää linssiin korjauksissa (takuu sellaisissa) Huomenna ollaan viisaampia Tuskin. Kulkimeen kun kuume iskee, niin sitä sokeutuu kriittisellä hetkellä, ja juuri sillä hetkellä kun pitäisi löytyä järjen ääni, sitä ei löydy. Joskus vaihtokauppa onnistuu ja toisinaan ei. Tuskin. Kulkimeen kun kuume iskee, niin sitä sokeutuu kriittisellä hetkellä, ja juuri sillä hetkellä kun pitäisi löytyä järjen ääni, sitä ei löydy. Joskus vaihtokauppa onnistuu ja toisinaan ei.Siitä saa joku miltei vetämättömän Polarin Asuttu joskus, toivottavasti siistinä pysynyt. Ja TD vääntää 30 k€ takataskusta väliä , hohhoijaa ![]() Siitä saa joku miltei vetämättömän PolarinSiisti on sisältä orggis matotkin löytyy ja paljon muuta varustetta, ja käytön jälkiä ei näy Mutta katsotaan mitä maksaa Polar 680 TRLB ![]() ^^
Olisiko niin, että Polar kuluu asumisesta enemmän kuin vetämisestä? Se on tuo kulkineen hankinta sellaista hommaa, että pää pitää olla kylmänä, vaan sitten kun sattuu sopiva kohdalle, niin nopeita päätöksiä oikeilla perusteilla. Se moni kakku päältä kaunis -sanonta kannattaa muistaa. Ulkonäöllä on monta kulkinetta myyty. Juotu ruuan päälle olut ja mietitty, että mitenkä se tuo naapuripöydän ukko on niin tutun näkönen?! -ka, Kai Lehtinenhän se siinä Emäntä kävi kylillä ja sono, jotta kuvasivat jotain... Mutta katsotaan mitä maksaa Polar 680 TRLB Mitä voitat vaihdossa? Mitä voitat vaihdossa? "Rispectiä" ja palstatilaa, IMHO. Minun mielestä ei kyllä ole järkevä vaihto mutta jokainen päättää itse asioistaan. (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Joutuuko maksamaan kahdesta paikasta? Viehän toi kahden paikan. "Rispectiä" ja palstatilaa, IMHO. Minun mielestä ei kyllä ole järkevä vaihto mutta jokainen päättää itse asioistaan. Ja saahan sitä suunnitella, siinä mitään pahaa ole... ![]() Mitä voitat vaihdossa?En varmaan mitään, mutta laitan huomenna tarjous hommat vetämään ja mietitään sitten. Joutuuko maksamaan kahdesta paikasta? Heh, ei sentään. Aika hyvin sujahti entiseen paikkaan. Vähän takapää tulee tyhjän päälle ja sinne piti rakentaa petiä, että sai tukevasti tehtyä petin. En varmaan mitään, mutta laitan huomenna tarjous hommat vetämään ja mietitään sitten. Eli hinnoitteluhommat nykyisen Nallevaunun suhteen käynnissä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3010 3011 [3012] 3013 3014 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|