Kyllä itse reissaisin talvellakin jos vaan:Eihän talvessa mitään vikaa ole, se on vaan varustus kysymys
- Valoisaa aikaa olisi 5h enemmän vuorokaudessa
- Olisi 20 astetta lämpösempää
- Aurinko paistaisi
Siksi espanjan kortti mietinnässä...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2970 2971 [2972] 2973 2974 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kyllä itse reissaisin talvellakin jos vaan:Eihän talvessa mitään vikaa ole, se on vaan varustus kysymys ![]() Meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.
![]() Mielenkiinnolla odotan Sepon kokemuksia, kun vaihto oli integroidusta ja Hymeristä tuohon suuntaan. Poistin muutaman tarpeettoman viestin. Ajattelin, että niin parempi, ja tästä hyvä jatkaa.
Tein ihaat
![]() Pesun jälkeen laitoin kiiltoa pintaan.. siinä näkyy erona kun ruoto ei riittänyt ihan yläkulmaan. ![]() ![]() Peltinokkaan laitoin Autoglymin punaista, mutta muovikylkiin ja -osiin laiton Hempelin Premium Boatcare'a - samasta purkista mitä veneeseenkin.. Kiiltää hulluna ja on helppotöistä vrt Autoglymi.. ![]() No on hienon kiiltävä pinta.
![]()
Mielenkiinnolla odotan Sepon kokemuksia, kun vaihto oli integroidusta ja Hymeristä tuohon suuntaan. Heti ensimmäisenä voin kertoa, että on mukava mennä ohjaamoon, kun ei lyö päätä roikkupedin kulmaan. Eikä tarvi pelätä, että roikkupeti tulee routaheitoissa päälle. Integroidussa Bürstnerissäni pidin kerran 2 tuntia roikkupetiä ylhäällä matkalla Jykylään, kun pedin turvavyön ruuvit korkkasivat katosta. Olivat ilmeisesti vain vanerissa kiinni. Sulla roikkupeti taitaa olla aika lailla tarpeeton.
Tässä ilta taas katseltu puolihuvikseen mobile.de:n tarjontaa, vaan ei vielä olla toteuttamassa. Muu ei kyllä kiinnosta kuin integroitu, peltiohjaamon kylmyys ja ahtaus ahdistaa hiukankin keväämmäällä tai syksymmällä. Samoin vaivaa ahdas takatalli ja pyörien kuljetusmahdollisuu ksien rajallisuus. -------------- Alkoi 11 vuotiaan talon ensimmäinen remontti. Takaterassille laatat ja parvekelasit. Laseja en mahda asentaa itse, mutta kaikki rakenteet teen valmiiksi asennusta varten. Aloitin purkamalla, huomenna laatan hionta. Saattaa myös terassi laajentua ja ilmaantua kattoa päälle. Mieluummin 12 metriä katettua terassia kuin nykyiset neljä (joka kyllä riittää lasitettuna osana). Juhannuksena lähdin Kunkulta kausipaikaltani ja tänään palasin. Tähän väliin mahtui vaunun huolto ja tutustuminen Lofootteihin.
Pimeää on.
Sulla roikkupeti taitaa olla aika lailla tarpeeton. Haimerissa keksin sille hyvän käytön. Patjat ja säleet pohjasta pois ja 4kpl. muovilaatikoita vaatetavaraa varten. Eilisen tekeminen, meni laudasta routa-eristeiden kaivuineen kolme tuntia valmiiseen.Kyllä vaan, enemmän kuin minulla. Mulla vaan 50x50 puuritilät vaunun edessä. Kun kp:llä oleilen. Kyllä vaan, enemmän kuin minulla. Mulla vaan 50x50 puuritilät vaunun edessä. Kun kp:llä oleilen.Et sinä oikea kausipaikkalainen olekkaan, liian paljon reissussa käyt, enempi semmonen wannabee.😉 Tehty matkamökille pesu, muttei tullut laitettua yhtään muovihärpäkettä lisää eli en ole oikea tuunaajakaan😉 ![]() ![]() Viedäänkö sinulta kortti? Mopoautollekin pitää olla kortti, eikä sitä saa lahjaksi. Opetellut uudella tabletilla Tap talkin käyttöä. Miksi sitä tapatalkkia pitäisi käyttää? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2970 2971 [2972] 2973 2974 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|