rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9726246 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:30
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #44505 : 9.08.2017 kello on 11:51 »
Ajeltu mökiltä kaapuntin riemuihi ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #44506 : 9.08.2017 kello on 12:18 »
On sitä satanutkin, tosin niin vähän, ettei voi haitaksi sanoa.

Vieläkös teillä on viime talven sulamisvedet siellä haittoina?

Silloin, kun vielä tunturivaellusta harrastin, lähdin näihin aikoihin, kun ylhäällä oli vähälumisinta ja purot kuivimmillaan.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #44507 : 9.08.2017 kello on 12:31 »
    Ajeltu mökiltä kaapuntin riemuihi ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Ai sitä Joensuun tien varrella mökkeillään. Onkos Bavarialla muuten auton perässä suomi-lippu jotta me suomalaiset tiedämme että siinä ylpeästi suomalainen tuli ulkomailta kotimaisemiin eikä ihmetellä vaan ulkomaalaisen ajamista ?  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #44508 : 9.08.2017 kello on 12:39 »
    Montako Belgian kilvissä olevaa Bavariaa mahtaa Suomen teillä liikuskella?  :D

--------------------------

Suomalaistaustaisuu s ei ole kovinkaan monille Suomen ulkopuolella asuvalle suomalaislähtöisell e kovin suuri juttu, sen olen omassa tuttavapiirissä huomannut. Toki ne Suomessa sukulaisissa käyvät, mutta oma toimintaympäristö on kansainvälinen, ei suomalainen. Eri asia varmaan olisi, jos on ollut pakko lähteä, kuten karjalaisilla aikoinaan.

• Kalustoon kuuluva
    • viva la France
    « Vastaus #44509 : 9.08.2017 kello on 12:52 »
    Ai sitä Joensuun tien varrella mökkeillään. Onkos Bavarialla muuten auton perässä suomi-lippu jotta me suomalaiset tiedämme että siinä ylpeästi suomalainen tuli ulkomailta kotimaisemiin eikä ihmetellä vaan ulkomaalaisen ajamista ?  ;D
    Ne on eri pojut jotka tarroja autoihinsa liimaa, ne on niitä tuunaajia. Mökki on karkuvedellä.
    Ja kiva se on aina sanoa, kun pöllöimät luulee ettei ymmärrä kun on ulkomaalainen, jota toiset osaa mitä vaan mutta toiset ei sitä älyä. Näkee aina sen jälkee hiljaisia pojuja ;)

• Kalustoon kuuluva
    • viva la France
    « Vastaus #44510 : 9.08.2017 kello on 12:55 »
    Montako Belgian kilvissä olevaa Bavariaa mahtaa Suomen teillä liikuskella?  :D
    Tänään ainakin kaksi, oma ja yksi toinen. Puoli intekroitu. Suomalainen pari.

• Vieras
    « Vastaus #44511 : 9.08.2017 kello on 13:17 »
    Aika monta henkilöautoa olen nähnyt missä 🇫🇮 suomi-lippu takaluukussa..on näkyny ranskalaista, hollantilaista ja muutama saksalainen. Mä näen sen niin että halu näyttää suomalaisille kanssa-autoilijoille olevansa 🇫🇮 suomalaisia. Vähän samaan tapaan kuin jenkeissä jenkkilippu joka talossa, isänmaallisuutta korostaen. 🇫🇮

Pitää näin juhlavuoden kunniaksl 🇫🇮 Mahtaakohan tuo Suomi lippu näkyä ?  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • viva la France
    « Vastaus #44512 : 9.08.2017 kello on 13:35 »
    Oisko ne tuommoiset joiden pitää juuriaan korostaa vähän epävarmoja omasta identtiteetistä. Itse tiedän mistä olen lähtöisin enkä näe tarvetta sitä muille sen erikoisemmin esitellä.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #44513 : 9.08.2017 kello on 13:48 »
    Asiasta numeron tekeminen lienee jonkinlaista suojakuoren rakentamista pahan maailman ja omien ympyröiden välille. Jos joku haluaa niin tehdä, niin ei ongelma, mutta muilta sitä ei tarvitse vaatia.

Itse en ole kokenut tarpeelliseksi suomalaisuuden korostamista eikä autossa ole tarroja. Kerran sellaiset isot nähtyäni ehdotin rouvalle, että laitetaanko meillekin. Ei laiteta.

Valitettavasti Suomen lippu on omatta syyttään joutunut vääränlaisten aatteiden tunnukseksi, leijonasta puhumattakaan. Se on totta, että ne pitäisi vallata takaisin. Aika ei vaan mun mielestä ole nationalismin korostamisen.

• Vieras
    « Vastaus #44514 : 9.08.2017 kello on 14:02 »
    Siis en puhu Suomen lipusta suomalaisten autojen perässä vaan ulkomaalaisten joiden rekkarissahan on se oman maan tunnus ja sitten ERIKSEEN Suomen lippu korostaakseen olevansa vaikkapa Saksassa asuvia suomalaisia. 👍🏻

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #44515 : 9.08.2017 kello on 14:07 »
    Itse en ole kokenut tarpeelliseksi suomalaisuuden korostamista eikä autossa ole tarroja.

Mitään tarroja ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #44516 : 9.08.2017 kello on 14:21 »
    Haettu lohifile savustukseen, ja laitettu työhakemuksia. Voiko tää ihmiselo olla mukavempaa ;) :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
    « Vastaus #44517 : 9.08.2017 kello on 16:43 »
    Vieläkös teillä on viime talven sulamisvedet siellä haittoina?
    Silloin, kun vielä tunturivaellusta harrastin, lähdin näihin aikoihin, kun ylhäällä oli vähälumisinta ja purot kuivimmillaan.

Järvessä on vesi sillä tasolla kun pitäis olla heinäkuun alussa.
    Tuipalin päällä on vielä lunta.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:49
    • Savo
    « Vastaus #44518 : 9.08.2017 kello on 16:44 »
    Siis en puhu Suomen lipusta suomalaisten autojen perässä vaan ulkomaalaisten joiden rekkarissahan on se oman maan tunnus ja sitten ERIKSEEN Suomen lippu korostaakseen olevansa vaikkapa Saksassa asuvia suomalaisia. 👍🏻
    Mulla on kaveri piirissä muutamia Saksalaisia jotka ovat liimanneet autoihinsa Suomenliput. Tykkäävät meidän maasta vain ihan älyttömästi niin  ovat liimanneet tarrat autoihinsa.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #44519 : 9.08.2017 kello on 16:50 »
    Leiriä purettu,kovaa hommoo ;) :D