Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9733227 kertaa)
« Vastaus #44491 : 8.08.2017 kello on 22:26 »
Meninki oikke mettää toteama, et ei siel ollu ensmäistäkä sient eik paljoo mustikoika, ko joku hättäne ol sin sit enne minuu ehtin mut sai mä sen vert, et piirakka sain tarjottu kaffevierail 
« Vastaus #44492 : 8.08.2017 kello on 22:41 »
No saatiin sentään tällekkin mökkireissulle yksi aurinko päivä. huommenna loput paikat talvi kuntoon ja muailma piäkaapuntin kaatta äetmuori tykö ehtooks😉 
« Vastaus #44493 : 8.08.2017 kello on 22:59 »
En tiedä mikä vikana,kun ei vituta yhtään ja kaikki ok 
Se on hyvä!! Joitaki ihan pikkasen korpee tää sairastaminen. Kohta kolme viikkoa niistelly. Yhen kuurin vetässy jo poskiontelotulehduk seen, nyt on toinen menossa korva- ja poskiontelotulehduk seen.
« Vastaus #44494 : 8.08.2017 kello on 23:05 »
Meninki oikke mettää toteama, et ei siel ollu ensmäistäkä sient eik paljoo mustikoika, ko joku hättäne ol sin sit enne minuu ehtin mut sai mä sen vert, et piirakka sain tarjottu kaffevierail 
Muutamissa mettissä jo suunnistaneena voin sanoa että mustikkaa on ja paljon ku vaan tietää paikat,ja näköjään aikas lähellä keskustaakin /Turku) ,juoksin tuolla Orikedon metässä ja oli kyllä paljon mustikkaa ja isoa,johtuukohan siitä et siin vieressä on jätteenpolttolaitos ja saanut sieltä vähän rikastetta nää mustikat  mut hyviä oli
« Vastaus #44495 : 8.08.2017 kello on 23:14 »
Tilasin ACSI/alekortin kirjoineen. Valitettavasti en en'' l;yt'nyt vastaavaa kera Stellplatzfuhrerin.
Muuten, kertokaapa tietsikaviisaat, mik' vika mulla n'ppiksess'_. Noi merkit eiv't ole, mit' n'pp'int' olen painanut. Acerin kone, jossa Linus Ubuntu.
« Vastaus #44496 : 9.08.2017 kello on 01:12 »
Karstulassa ollaan ja poikettin leipä kahveella Hirvaskankaalla ja asema oli Shell, ei ABC 
« Vastaus #44497 : 9.08.2017 kello on 06:33 »
Töihin töihin... vielä kolme viikkoa loman alkuun. Jaksaa, jaksaa, painaa, painaa... 
« Vastaus #44498 : 9.08.2017 kello on 07:47 »
Herätty😉 
« Vastaus #44499 : 9.08.2017 kello on 08:58 »
Tilasin ACSI/alekortin kirjoineen. Valitettavasti en en'' l;yt'nyt vastaavaa kera Stellplatzfuhrerin.
Muuten, kertokaapa tietsikaviisaat, mik' vika mulla n'ppiksess'_. Noi merkit eiv't ole, mit' n'pp'int' olen painanut. Acerin kone, jossa Linus Ubuntu.
Ainakin omassa Thinkpadissa n'pp'imist;n ollessa englanti asenossa tulee just tuollaista kirjoitusta, pit'' aina muistaa vaihtaa suomi tilalle. En siis äsken ollut vaihtanut suomi näppäimistöä.
« Vastaus #44500 : 9.08.2017 kello on 09:18 »
Ainakin omassa Thinkpadissa n'pp'imist;n ollessa englanti asenossa tulee just tuollaista kirjoitusta, pit'' aina muistaa vaihtaa suomi tilalle. En siis äsken ollut vaihtanut suomi näppäimistöä.
Jotain tällaista arvelin, mutta mistä se muutetaan. Tietoisesti en ole muuttanut. Tämä kirjoitus ei ole em. koneelta.
« Vastaus #44501 : 9.08.2017 kello on 09:58 »
Muutamissa mettissä jo suunnistaneena voin sanoa että mustikkaa on ja paljon ku vaan tietää paikat,ja näköjään aikas lähellä keskustaakin /Turku) ,juoksin tuolla Orikedon metässä ja oli kyllä paljon mustikkaa ja isoa,johtuukohan siitä et siin vieressä on jätteenpolttolaitos ja saanut sieltä vähän rikastetta nää mustikat mut hyviä oli
Juu uskon kyllä, et noit mustikoi löytyy ja ain enneki ollu täs kotimettäs, mut nyt vaan ol joku lytäny tänekki  Mut olisk siel mettis siennii   Noh en kyl mistä kaatiksen,enkä muunkaan saasteen joukost/liki niit ala kerää, mut noin niiku yleiset ottaen ?
« Vastaus #44502 : 9.08.2017 kello on 10:56 »
Suomen sääolot ottaa päähän. Pohjoisessa ei ennusteiden mukaan juuri sellaista paikkaa tai päivää jolloin ei sataisi tiedossa  Koeta täällä vesisateessa sitten nauttia tunturireippailuist a.. Tuli tänäänkin yli 10km mentyä mutta kastui siinä sitten...
On sitä satanutkin, tosin niin vähän, ettei voi haitaksi sanoa.
« Vastaus #44503 : 9.08.2017 kello on 10:57 »
Muistaakseni olet maininnut jottet KehäIII:n tälle puolelle tule ?
Se kuskas niitä keskenkasvusia ja luulee nyt että..... 
« Vastaus #44504 : 9.08.2017 kello on 11:06 »
|