Kerran vuodessa bongailet😉Niinpä. Viime vuonna pongasin Mikkelin korvilla.
Oletkos lähdössä takaisinpäin ensiviikon loppuna, silloin olen taas tulossa ylöspäin vaunun kanssa.|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2955 2956 [2957] 2958 2959 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kerran vuodessa bongailet😉Niinpä. Viime vuonna pongasin Mikkelin korvilla. Oletkos lähdössä takaisinpäin ensiviikon loppuna, silloin olen taas tulossa ylöspäin vaunun kanssa.Pohjosta kohti viikon päästä sunnuntaina^
Haluan sen, todellakin haluan haluan haluan.Minä tiedän tuon tunteen varsin hyvin ja toivon totisesti että se on oikeasti sellainen kuin miltä vaikuttaa ja että sinä saat sen
Minä tiedän tuon tunteen varsin hyvin Ei muutako rohkeesti kimppuun Perillä..Majotus Porvoo Sun Camping.Aika hiljaista kun ei kusoa kuulu? Kävin Valkeakoskella pientalo näyttelyssä.
Minä tiedän tuon tunteen varsin hyvin Yhdeltä omistajalta mutta monelta käyttäjältä, huutokauppa välissä on se iso arvoitus. Tänään vaihtelin raitisilmasuotimen maasturiin ku huomasin suodatinkirjasta että siellä on sellainenkin.. Eipä ollu hetkeen koskettu Nyt ykkösteho vastaa entistä kolmosta.. ![]() Tankkasin Ducatoon 67.5l tänään dieseliä . Mietin paljonkohan tankissa oli jäljellä käytössä olevaa ainetta. Varakanisterikin oli tyhjä..
Tuli vaan 620km edellisestä tankkauksesta. On ollut pari päivää aika painava kaasujalka (reilu 100km/h ei ole hyvä alkovilla edes hetkellisesti) Tanssin viimeset valssit Kangasniemen Syvälahdessa, toistaiseksi.
Palattu työreissulta,kyllä oli mahtava porukka,ja pari mukavaa tyttöä jotka heitin töitten jälkeen yön kähmyssä Helsinkiin,kun ei ollut muuta kyytiä tytöillä,eikä muut haluneet lähteä viemään.Se näköjään on tämä ikä ja charmi mikä vetoaa naisiin
Kyllä tykkään työstäni kovasti ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2955 2956 [2957] 2958 2959 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|