Otettiin kausipaikka Kuninkaanlähteeltä.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Oikeeta peliä. Otitko vuosipaikan?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2942 2943 [2944] 2945 2946 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Otettiin kausipaikka Kuninkaanlähteeltä. Oikeeta peliä. Otitko vuosipaikan? Adria Coral Axxes S 600 SCT, Fiat 2,3 Multijet 2014 Eks sä just viime kesänä vaihtanu.
Eks sä just viime kesänä vaihtanu. Aika rientää, kohta olisi tullut kaksi vuotta. E: Tuo nyt mennyt Haimeri, oli ostona "hätäpaska", aivan liian painavan tilalle ajatellen Euroopan matkoja.
Hienon auton olet löytänyt, oikea värikin joten Onnea auton johdosta. Eipä sitä näytä (enää) olevan hinnastossakaan. Se tarkoittaa saarekevuodetta, jossa vuode on sivussa ja (leveämmän) käytävän puolella on perässä erillinen suihku.
Aikasta mukava turnee Adria Coral Axxes S 600 SCT, Fiat 2,3 Multijet 2014Oli pakko hiukan Googlettaa sisätiloja ja on kyllä pohjaratkaisulta täydellinen minun makuun Ai niin unohdin että meitä on vielä kolme matkaajaa joten täytyy vielä kuljettaa alkovia mukana, pidähän siitä hyvää huolta niin me saadaan rouvan kans siitä hyvä auto, kunhan ollaan joskus kaksistaan
Minkä compin? Eiköhän se ole Truma Combi 6, se pienempi Combi 4 lienee vain retkiautoissa kuten just isän LMC:ssä. Tuo kuutonenhan se lienee, kun pannaan vielä E perään. Oikeeta peliä. Otitko vuosipaikan?Vuosipaikka otettiin, ensivaikutelma oli niin hyvä. Muksut tykkäs uimalasta ja mukavat krillipaikat. Yleinen siisteys hyvällä tasolla. Uimalan melu vähän turhan äänekästä itelle siinä alatienpäässä. Siirrämme vaunun syksymmällä ylemmäs. Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Testasin jääkaapin toimintaa. Yön oli sähköllä, pakastin -17 ja jääkaappiosio 2,5. Vielä pitää teststa kaasu ja vaihtoautomatiikka.
Suoritettu siirtymä Kotka-Lappeenranta
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2942 2943 [2944] 2945 2946 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|