Vaan selvisin, eikä ole pahoja remppoja tulossa. Pari vanhaa paikkaa ehkä, ja tietenkin taimmaiset hampaat.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2931 2932 [2933] 2934 2935 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Vaan selvisin, eikä ole pahoja remppoja tulossa. Pari vanhaa paikkaa ehkä, ja tietenkin taimmaiset hampaat. ![]() Mukava reissu vakkaikin vain kuus päivää. Ei siinä montaa aurinkoista päivää nähty. Pienellä karhunkierroksella päästiin oikein kunnolla kastumaan.Oli se silti hieno paikka.Ihmisäkin liikkeellä mukavasti juttuseuraksi asti. Caravanpaikoissa oli rauhallista. Juumassa tuli suihkusta surkiasti vettä. Vois sanoa että Karhunkierroksen jälkeen suorastaan harmitti, kun mäkärät halus pestä pois. Autossa olis ollut parempi suihku. No loroteltiin sitten sillä mitä tuli. Vesiongelmaa myös Ruununhelmessä. Kemssapisteestä ulos johtava, auton vesipisteeksi tarkoitettu linja vuoti reippaasti.Auton säiliötä tankatessa sai meloa vettä samaan tahtiin viemäriin kemssahuoneesta. Ilmoittelin siitä sitten lähteissä respaan. Hommaavat putkimiehen pikimiten katsomaan. Muutenhan nuo oli tosi viihtyisät paikat.Ja henkilökunta mukavaa väkeä. Livohka oli ok. Vaimo ja tytär kävi uimassa.Porot teppasi siinä ihmettelemässä ihmisten touhuja. Suurpetokeskus herätti paljon ajatuksia. Opastettu kierros oli kertakaikkisen hyvä idea. Kannattas panostaa tuonne. Ihmisiä oikeasti tuo mesta ja eläinten tarinat kiinnosti.Parkkipai kka oli täys, ja tiellä asti autoja pysäköitynä. Pikkupoika tiskin takana taisi jäädä tyttären mieleen ![]()
Hammastarkastukseen piti lähteä. Ei ole mielihommaa tämäMinä kävin eileen. Ei kyllä ollut hauskaa kun hoitsu hammaskiveä irti repi.. ![]() Minä kävin eileen. Ei kyllä ollut hauskaa kun hoitsu hammaskiveä irti repi..Minä otan aina puudutuksen ![]() Minä otan aina puudutuksentaitaa olla lääkärin ainoa vaihtoehto että saa työnsä tehtyä ![]() Minä otan aina puudutuksenNiin minäkin mutta kun ilmeisesti siinä puudutusaineessa on jotain mulle sopimatonta, kun se kastelee paidanselän litimärjäksi ![]()
Minä otan aina puudutuksen Vasta silloin kun tuntuu sietämätöntä kipua. Niin minäkinJa minä kun luulin että minä olen ainut.. ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2931 2932 [2933] 2934 2935 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|