Tankattu kallista dieseliä 13.5kr/l
Halvin ja ainoa, mitä minä tankkasin, oli n. 12,4SEK. Mutta vain yksi asema reitilläni.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2925 2926 [2927] 2928 2929 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tankattu kallista dieseliä 13.5kr/l Halvin ja ainoa, mitä minä tankkasin, oli n. 12,4SEK. Mutta vain yksi asema reitilläni. Saavuttu kotimaan kamaralle. Siljan laivalla Tukholma-Turku meni näppärästi nukkumalla. Vajaa kolme viikkoa taas eteläistä Ruotsia kierreltiin.
Nyt haluttaa katsomaan käymättömiä sfc-paikkoja. Rairantaan vois tästä ottaa kauppareissun jälkeen suunnan. Vielä pari viikkoa aikaa tienpäällä ennekuin rouvalla taas työt kutsuu. Onhan tässä jo nyt taas 5 viikkoa kulkineella yhtäsoittoa matkailtu. Kärvistelty taas töissä loman jälkeen
Kolleega oli loman aikana poistunu vahvuudesta, joten nyt ei ainakaan ole töistä pula, kun yksinään joutuu kaikki asennustyöt tekemään ![]() Osa kesälomasta pidetty ja palattu työn ääreen. Ei hyvin alkanut, heti ekalla työmaalla otsa hiestä märkänä. No oli se kyllä rivitalon lämmönjakohuone.
Käytin Laikan katsastuksesta. Leima tuli ja nyt sitten on vuosikatsatus edessä aikavälillä 31.7.-30.11.2017. Ei tunnu oikein järkevältä,
Käytin Laikan katsastuksesta. Leima tuli ja nyt sitten on vuosikatsatus edessä aikavälillä 31.7.-30.11.2017. Ei tunnu oikein järkevältä,Katsastusajankohta määräytyy käyttöönottopäivämä ärän mukaan. Edellisellä katsastuksella ei ole mitään merkitystä.
Vaihdoin Saaraan toisen rekisterikilven valon. Nyt se pitäisi olla (niin kuin on aina) katsastusvalmis. On kaksi viikkoa aikaa katsastaa.
^Tuohon on lakimuutos tulossa, voi itse määritellä katsastusajan. En tiedä miten se toteutetaan käytettyjen kohdalla
^Tuohon on lakimuutos tulossa, voi itse määritellä katsastusajan. En tiedä miten se toteutetaan käytettyjen kohdalla Muutos on tulossa ja veikkaan, että se aiheuttaa joulukuulle ruuhkaa ja tammikuussa on väljää aikaa. Muutos on tulossa ja veikkaan, että se aiheuttaa joulukuulle ruuhkaa ja tammikuussa on väljää aikaa.Katsastusaika tulisi määräytymään aina edellisen katsastuspäivän mukaan.... Vanhoilla autoilla, kuten minun retkuiluautolla veisin katsastukseen vasta keväällä. Sen jälkeen siitä sitten vuosi eteenpäin. Lakimuutos ilmeisesti tulisi voimaan vasta 2018, jos oikein muistan.
Katsastusaika tulisi määräytymään aina edellisen katsastuspäivän mukaan.... Juu, niinhän se menikin: http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201706282200233492_oa.shtml Juumassa. Karhunkierroksella. Täl hetkellä juuman campigalueella.Eile n Posiolla. Huomenna taas johkin suuntaanOnko paljon väkeä, vai saako kulkea "rauhassa".....? Suunniteltu Armagnac maakuntaan siirtymistä. Voisi ostaa pikkasen kylmiin talvi iltoihin lämmikettä
![]() P.s Olen kuulut että jotkut jopa metaxaa juovat ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2925 2926 [2927] 2928 2929 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|