|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2919 2920 [2921] 2922 2923 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Keskisyke 170,juoksun jälkeen tuli pieni rytmihäiriö ,leposyke oli 200 vähän aikaa "Urheilija ei tervettä päivää näe!" en muista kuka urheilija noin tokaisi mutta noin muistelen jonkun sanoneen. Kannattaa ottaa rennosti nyt juoksemisesta.
Eilen varasin kotiinpaluun ensi viikolle Baltic Princesillä. Onko hajua missä viettää yön tuholmassa lähellä Siljan terminaalia? Vai voiko tulla illalla jo jonoon nukkumaan? Toissa yön vietimme odotusalueella. Emmekä olleet ainoat. Kannattaa jäädä takaosaan, niin voi nukkua vähän pidempään. "Urheilija ei tervettä päivää näe!" en muista kuka urheilija noin tokaisi mutta noin muistelen jonkun sanoneen. Kannattaa ottaa rennosti nyt juoksemisesta. Mulla äiti neuvoi "älkää pojat urheilko" ja minä oon totellu, nyt oon aatellu että jos sillain kevyesti kuitenki. no kyllähän tämä grillattu lammaskin maistuu hyvälle ![]() ![]() Rupesin sitten varailemaan majapaikkoja syksyn reissuun. 2/5 hoidettu, pitää saada likkojen passit ennenkuin voi jatkaa, kun pari lentoa tarvitaan ensin. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2919 2920 [2921] 2922 2923 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|